Przetargi.pl
Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej przy ulicy 1000-lecia PP 24.

Zespół Szkół im. gen. Nikodema Sulika ogłasza przetarg

  • Adres: 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 712 11 24 , fax. 085 712 11 24
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. gen. Nikodema Sulika
    ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 24 24
    16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 712 11 24, fax. 085 712 11 24
    REGON: 00114306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.liceum-dabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej przy ulicy 1000-lecia PP 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych, tablic rozdzielczych, uzupełnienie osprzętu i opraw, wymiana wlz. Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej przy ulicy 1000-lecia PP 24. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnych do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej. 2. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - dotyczy spółki cywilnej. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale). 3. Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - podobnych do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć protokół odbioru lub stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 8. Dla osoby przewidzianej na kierownika budowy - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej do sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. 9. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie w/g pkt.6 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.liceum-dabrowa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach