Zespół Szkół im. gen. Nikodema Sulika ogłasza przetarg
- Adres: 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 24
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 712 11 24 , fax. 085 712 11 24
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. gen. Nikodema Sulika
ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 24 24
16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie
tel. 085 712 11 24, fax. 085 712 11 24
REGON: 00114306100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.liceum-dabrowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej przy ulicy 1000-lecia PP 24. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych, tablic rozdzielczych, uzupełnienie osprzętu i opraw, wymiana wlz. Internatu Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej przy ulicy 1000-lecia PP 24. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnych do wykonania robót określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlano podobne do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, d) Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: 1. Formularz oferty przetargowej. 2. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - dotyczy spółki cywilnej. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (w oryginale). 3. Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnień, odroczeń lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - podobnych do przedmiotu zamówienia. Przez podobne rozumie się roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy dołączyć protokół odbioru lub stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 8. Dla osoby przewidzianej na kierownika budowy - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej do sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. 9. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie w/g pkt.6 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.liceum-dabrowa.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, ul. Sadowa 12 polegający na: - remoncie stolarki drzwiowej wraz z odtworzeniem ozdobnych detali architektonicznych skrzydeł drzwiowych - II etap - remoncie wnętrza budynku szkoły
Dodano: 2016-06-02 - Montaż fotoogniw 2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostosowanie pomieszczeń wewnętrznych byłego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Szpitala w Łapach , przy ulicy Korczaka 23, do potrzeb funkcjonowania Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego numer sprawy ZP/5/2015
Dodano: 2015-11-10 - Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku przy Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8
Dodano: 2015-10-05 - Montaż fotoogniw III
Dodano: 2015-09-25 - Montaż fotoogniw II
Dodano: 2015-09-07 - Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku Biuro w Łomży przy ul. Aleja Legionów 147 A
Dodano: 2015-08-25 - Montaż fotoogniw
Dodano: 2015-06-25 - MODERNIZACJA KOTŁOWNI WĘGLOWYCH
Dodano: 2015-06-16 - Remont kotłowni Szpitala w Łapach; Remont instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji; Remont instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2015-06-08