Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7488510, 7488531 , fax. 085 7488593, 7488502
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26 26
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7488510, 7488531, fax. 085 7488593, 7488502
REGON: 05065772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych stanowiących wyposażenie Oddziału Urologii-Pracowni Endoskopowej, oznaczenie sprawy ZP-252-19/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet nr 1 - Nefroskop sztywny - zestaw do PCNL, ureterorenoskop półsztywny, tor wizyjny, ureterorenoskop gietki, cystonefroskop giętki, laparoskop (zestaw bez toru wizyjnego) Pakiet nr 2 - ultrasonograf cyfrowy dla urologii, zestaw do uroflowmetrii Pakiet nr 3 - Stół operacyjny endourologiczny, lampa operacyjna, wyposażenie sali cystoskopowej (meble medyczne, aparat EKG, wirówka laboratoryjna) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonali należycie co najmniej 3 zamówienia dla różnych odbiorców, polegające na dostawach sprzętu endoskopowego o wartości co najmniej 200.000,- zł ( w tym VAT) każde z zamówień - dotyczy Pakietu nr 1. - wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia dla różnych odbiorców, polegające na dostawie ultrasonografu dla Oddziału/Poradni Urologicznej - dotyczy Pakietu nr 2. - nie określa się szczegółowego warunku udziału w postępowaniu - dotyczy pakietu nr 3 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i ust. 2 ustawy P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wraz z numerem PKD ( Polskiej Klasyfikacji Działalności), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 P.z.p. i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 P.z.p. 3) Wykaz dostaw wyrobów medycznych określonych powyżej zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego przetargu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Minimalna wymagana ilość wykonanych dostaw sprzętu endoskopowego - 3 (trzy) o wartości co najmniej 200.000,- zł ( w tym VAT) każde z zamówień - dotyczy Pakietu nr 1 oraz co najmniej 2 zamówienia dla różnych odbiorców, polegające na dostawie ultrasonografu dla Oddziału/Poradni Urologicznej - dotyczy Pakietu nr 2. 4) Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Znak sprawy: SPZOZ APMED / 2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu medycznego: nasofaryngoskopu z torem wizyjnym, mikroskopu operacyjnego laryngologicznego, kabiny audiometrycznej, unitu laryngologicznego, fotela laryngologicznego do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Białymstoku.
Dodano: 2015-06-24 - AZP/261/D/10/TIN/SWI/231/A5/2015 - dostawa aparatury medycznej wraz z wniesieniem, rozładunkiem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu UMB, z podziałem na 5 części
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa i uruchomienie urządzeń do kontroli granicznej na potrzeby Straży Granicznej oraz Izby Celnej na kolejowe przejście graniczne w Siemianówce
Dodano: 2014-05-12 - Zakup i dostawa wideogastroskopu i procesora obrazu na potrzeby Pracowni Endoskopii w SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa zestawu do wideogastroskopii PN-27/13/10
Dodano: 2013-06-24 - Dostawa sprzętu do badan endoskopowych,urologicznych i pulmonologicznych dla SPSW w Suwałkach
Dodano: 2012-02-07 - Dostawa wideoendoskopu na potrzeby Straży Granicznej na terenie rzecznego przejścia granicznego w Rudawce
Dodano: 2009-12-08 - Dostawa sprzętu endoskopowego i automatycznej myjni endoskopowej dla SP ZOZ w Łapach
Dodano: 2009-06-24