Przetargi.pl
Dostawa urządzeń zabezpieczeń sieciowych

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-513 Warszawa, ul. Nowogrodzka 1/3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6611000, 6611435, 6611441 , fax. 22 6611471
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
    ul. Nowogrodzka 1/3/5 1/3/5
    00-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, fax. 22 6611471
    REGON: 01572593500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń zabezpieczeń sieciowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń zabezpieczeń sieciowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. dostarczenie Zamawiającemu dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad urządzeń zabezpieczeń sieciowych Palo Alto Networks PA-3020 lub równoważnych, wraz z aktywnym (w okresie trwania gwarancji na dostarczone urządzenie) wsparciem technicznym producenta dla posiadanych funkcjonalności; 2.2. instalację i konfigurację tych urządzeń w obiekcie Zamawiającego przy ul. Brackiej 4 w Warszawie; 2.3. sporządzenie dokumentacji poinstalacyjnej z uwzględnieniem opisu konfiguracji; 2.4. dostarczenie voucherów na autoryzowane szkolenie w ośrodku szkoleniowym na terenie Warszawy dla 3 osób, ważne przez okres co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, przy czym szkolenie musi być prowadzone w języku polskim i obejmować zagadnienia z zakresu podstawowej konfiguracji dostarczonych urządzeń zabezpieczeń sieciowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określa załącznik nr 2 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w pkt 2.1. Przez urządzenie równoważne rozumie się sprzęt o parametrach i wymaganiach nie gorszych niż określone w pkt 2 załącznika nr 2 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca oferujący urządzenia równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać (udowodnić), że urządzenia te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 4., przedkładając w tym celu stosowne dokumenty (specyfikacje techniczne, karty katalogowe itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy) Zasady wnoszenia wadium określa pkt 9 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpips.gov.pl /bip/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach