Przetargi.pl
Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku.

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6838281, 6838283 , fax. 022 6838224
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kartezjusza 2 2
    01-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6838281, 6838283, fax. 022 6838224
    REGON: 01328251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Ofertę wg wzoru, stanowiącą Zał. Nr 1, można składać zarówno na całość przedmiotu zamówienia, obejmującą wszystkie wymienione pozycje asortymentowe w dwóch pakietach - Zał. Nr 2A, Nr 2B oraz dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej, na wybrany 1 pakiet spośród pakietów A i B. Pakiety dalej są już niepodzielne, czyli Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty na wybrane z poszczególnych pakietów rodzaje szczepionek. Zamawiający dopuszcza zmiany cen szczepionek w następujących przypadkach: 1) W przypadku spadku notowanych na rynku cen, np. w okresach promocyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do obniżenia cen Zamawiającemu. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany cen szczepionek na plus i minus w okresie umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana cen producenta, o co najmniej (+; -) 10%, b) zmiana stawek podatku VAT, c) zmiana kursu walut (euro) o co najmniej (+; -) 10%, w stosunku do kursu walut (euro) z dnia otwarcia ofert, d) zmiana stawek celnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy; a ich ocena będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych oświadczeń i dokumentów, których lista znajduje się poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie warunków udziału złożą: 1. Oświadczenie na formularzu, który stanowi Zał. Nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz w związku z art. 24 Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być potwierdzone dokumentami wg Rozporządzenia Prezesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz 605 z późn. zm.), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wymienionymi w: § 1 ust. 1, p. 1 i p. 2, ust. 3 p. 3; § 2, § 3 ust. 1 tego Rozporządzenia: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 2.1 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez dany rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga następującego dokumentu: 3.1 Polisy od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN (lub równowartość w euro), obejmującej ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe. Zakres ubezpieczenia powinien wynikać z załączonych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 4.1 Oświadczenia Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4, że oferowane szczepionki, wymienione w załącznikach Nr 2 (A, B) spełniają wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 16 października 2008 r., wymienionego w ust. 1. Dokumenty wymagane w p. 3.1 Wykonawca zagraniczny składa zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 6. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 7. Jeżeli podpisy na ofercie i dokumentach z adnotacją za zgodność składa osoba, która nie jest wymieniona, jako uprawniona w załączonym do oferty rejestrze działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla tej osoby do składania oświadczeń woli, podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub w formie aktu notarialnego. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. 9.Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w terminie złożenia oferty, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 i ust. 4) 10. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dokumentów podmiotowych, wymaganych od Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców - wspólników (pkt. 2.1; 2.2), czyli składane są przez każdego z nich odrębnie. Pozostałe wymagane dokumenty są wspólne. 11. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach