Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8360191 , fax. 022 8378127
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola
ul. E. Ciołka 11 11
01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8360191, fax. 022 8378127
REGON: 00101839600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szczepionek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do przychodni SZPZLO w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54, ul. Płockiej 49, ul. Leszno 17, ul. Grzybowskiej 34, ul. Nowolipie 31, ul. Miedzianej 2, ul. Obozowej 63/65, ul. Ciołka 11 nw. szczepionek: Pakiet nr 1 Szczepionka przeciwko grypie Postać: dawki dla dorosłych, Ilość dawek: 1730 Pakiet nr 2 Szczepionka przeciwko WZW typ A Postać: dawka dla dzieci, Ilość dawek 564 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków metodą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca musi złożyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólni. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. Dokumenty wymienione w pkt. VI. ust.3,4 należy złożyć w formie oryginału 6. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. VI należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski wraz z poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SZCZEPIONEK- 15 zadań
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa szczepionek do Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
Dodano: 2016-07-25 - Szczepionki w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa szczepionek przeciw grypie część I - szczepionka przeciwko grypie część II - szczepionka przeciwko grypie (+65)
Dodano: 2016-06-29 - ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE
Dodano: 2016-06-17 - ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMODZIELNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE
Dodano: 2016-06-02 - Sukcesywne dostawy szczepionek przeciwko grypie
Dodano: 2016-05-31 - Zakup i dostawa szczepionek
Dodano: 2016-05-25 - Zakup i dostawa szczepionek z podziałem na zadania dla SZPZLO Warszawa - Mokotów .
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i dostawa szczepionek
Dodano: 2016-05-09