Przetargi.pl
Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613291-5 , fax. 077 4612763
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki szpitalnej. Zamawiający porządkuje przedmiot zamówienia na 6 pakietów, wg rodzaju i przeznaczenia środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych; 1.Środki dezynfekcyjne do mycia odkażania skóry i śluzówki. 2.Środki dezynfekcyjne do mycia i odkażania rąk 3.Środki dezynfekcyjne do mycia i odkażania małych powierzchni. 4.Środki dezynfekcyjne do mycia i odkażania narzędzi medycznych. 5.Środki dezynfekcyjne do urządzeń gastronomicznych i powierzchni kuchni szpitalnej oraz do rąk pracowników kuchni. 6.Środki dezynfekcyjne do myjni ETD- Olympus. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych odpowiednio do podziału na pakiety, przy czym w Pakietach 1-5 każda pozycja stanowi oddzielną część, na którą można składać ofertę częściową ( np. pozycja 1 Pakiet 1 stanowi Pakiet 1.1) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji: w górę +20%, w dół bez ograniczeń. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się. Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczone wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 3 do niniejszych SIWZ). UWAGI DO FORMULARZA CENOWEGO 1.W przypadku gdy w Formularzu Cenowym zaznaczono, że preparat wymaga rozcieńczenia podano zapotrzebowanie na rozcieńczony roztwór roboczy. (kolumna nr 7 - Zapotrzebowanie roczne rozcieńczonego roztworu preparatu) Wykonawca musi obliczyć ilość opakowań uwzględniając stopień rozcieńczenia oferowanego preparatu, a następnie wielkość oferowanych opakowań stężonego preparatu. 2.W przypadku gdy preparat nie wymaga rozcieńczenia, Wykonawca przelicza ilości opakowań, tak aby odpowiadały one zapotrzebowaniu wskazanemu przez Zamawiającego. 3.W przypadku gdy preparat wymagany jest w postaci pianki, aerozolu, granulatu, chusteczek lub zestawów gazików - podano zapotrzebowanie w sztukach odpowiadających sugerowanym opakowaniom. W przypadku zaoferowania innej wielkości opakowań - ich ilości należy przeliczyć, tak aby odpowiadały łącznemu zapotrzebowaniu Zamawiającego - zawartość opakowania x ilość opakowań. 4.W przypadku, gdy ilość opakowań w kol. 9 Formularza Cenowego - po przeliczeniu - nie jest liczbą całkowitą, Wykonawca zaokrągla tą ilość do czterech miejsc po przecinku. 5. W przypadku zaoferowania preparatów, dla których wymagane jest dostarczenie łokciowego systemu dozującego, w cenie danego preparatu należy uwzględnić dostawę takich dozowników, w wymaganej przez Zamawiającego ilości. 6. W przypadku, gdy dany preparat wymaga pompki do opakowania, dozowników, aplikatorów, rozpylaczy lub pasków do testowania, w cenie danego preparatu należy uwzględnić dostawę takich dozowników, aplikatorów, rozpylaczy lub pasków do testowania w wymaganej przez Zamawiającego ilości. 7.W przypadku pakietu nr 6- środków do myjni ETD- Olympus- należy zaoferować tylko takie preparaty, które zapewnią spełnienie wymogów jakościowych i technologicznych procesu dezynfekcji. 8.W przypadku pakietu nr 6- założono 1764 procesów mycia. Np. obecnie Zamawiający stosuje środki myjące TERMOSEPT ER i ED, zużywane w ilości 34 i 70 ml na proces- stąd roczne ich zapotrzebowanie wynosi odpowiednio: -1764 x 0,034 = 59,98; -1764 x 0,070 = 123,48. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca winien zaoferować środki antyseptyczne i dezynfekcyjne zarejestrowane i dopuszczone do obrotu, odpowiednio dla danego środka, na podstawie; a. przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r.- Prawo Farmaceutyczne (DU 126 poz. 1381), jeśli służą do bezpośredniego kontaktu z tkankami człowieka (środki antyseptyczne), b. przepisów ustawy z dnia 13 września 2002 r. O produktach biobójczych (DU 175 poz. 1433) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. W sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia (DU 16 poz. 150) c.przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DU 93 poz. 896) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (DU 100 poz. 1027) w odniesieniu do środków dezynfekcyjnych stanowiących wyposażenie wyrobu medycznego. -Wykonawca winien być w posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu, o których mowa w pkt 1., przy czym Wykonawca nie musi przedkładać tych dokumentów wraz z ofertą, jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania ich przedłożenia w trakcie procedury oceny ofert i realizacji umowy. 2.Wykonawca winien zaoferować środki antyseptyczne lub środki dezynfekcyjne, które spełniają wymogi wskazane w Formularzu Cenowym (zał. 3 do SIWZ). Celem potwierdzenia wymogów, o których mowa w pkt. 2., Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a.ulotka informacyjna preparatów zawierająca informacje o składzie chemicznym preparatu, jego spektrum, działaniu i właściwościach, b.karta charakterystyki dla poszczególnych środków. 3.Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień odnośnie wszystkich preparatów, w tym o przesłanie próbki preparatu celem weryfikacji ich zgodności z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. O udzielenie zamówienia, zgodnie z Art.22.1 ustawy mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Oferenta albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopia potwierdzona notarialnie, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty, o których mowa w pkt.1. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1. składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach