Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu-meble i aparatura w ramach umowy nr UDA-RPPM.02.01.00-00-006/08-00 o dofinansowanie projektu pt: Doposażenie laboratoriów kształcenia umiejętności zawodowych z zakresu pielęgniarstwa, położnictwa i badania fizykalnego w Akademii Medycznej w Gdańsku i Akademii Pomorskiej w Słupsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu - mebli i aparatury w 17 pakietach ( 76 szt.),: Pakiet nr 1 - (szt. 3), Pakiet nr 2 - (szt. 2), Pakiet nr 3 - (szt. 2), Pakiet nr 4 - (szt. 2),Pakiet nr 5 - (szt. 3), Pakiet nr 6 - (szt. 3), Pakiet nr 7 - (szt. 1), Pakiet nr 8 - (szt. 2), Pakiet nr 9 - (szt. 10), Pakiet nr 10 - (szt. 10), Pakiet nr 11 - (szt. 20), Pakiet nr 12 - (szt. 10), Pakiet nr 13 - (szt. 1), Pakiet nr 14 - (szt. 2), Pakiet nr 15 - (szt. 3),Pakiet nr 16 - (szt. 1), Pakiet nr 17 - (szt. 1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki (art. 22 ust.1 Pzp) 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Pzp; 3)certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia w pakietach 1-17 potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa nowej aparatury medycznej i laboratoryjnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., znak sprawy
Dodano: 2016-07-27 - D25M/252/12-36rj/16 Przetarg nieograniczony na dostawę Aparatury wykorzystywanej na Bloku Operacyjnym - Aparat RTG z ramieniem C
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa detektora promieniowania do aparatu AXIOM Artis dFC wraz z montażem
Dodano: 2016-07-21 - DZP/36/16 SPRZET LABORATORYJNY
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa sprzętu medycznego w 2 pakietach: Pakiet 1 - System napędów ortopedycznych, Pakiet 2 - Zestaw do artroskopii (25/2016)
Dodano: 2016-07-08 - DZP/37/16 URZĄDZENIA DO PODGRZEWANIA I DYSTRYBUCJI PŁYNÓW PODCZAS UROLOGICZNYCH ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
Dodano: 2016-07-07 - Usługa leasingu finansowego sprzętu medycznego w postaci zestawu laparoskopowego i narzędzi - ZP21/2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa i montaż aparatu rentgenowskiego, ramię C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia dla oddziału nr IX Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Dodano: 2016-06-28 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/42/16
Dodano: 2016-06-22