Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
- Data zamieszczenia: 2013-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
ul. Zawidowska 4 4
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
REGON: 23119002000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia zabezpieczającego sieć wewnętrzną Zamawiającego, elementów infrastruktury sieciowej oraz drzwi antywłamaniowych do pomieszczenia serwerowni z kontrolą dostępu. Zamówienie jest częścią projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD na lata 2007 - 2013 ZP/09/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. 2.Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 28 sierpnia 2013 r. Część nr 2 - Dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć wewnętrzną Zamawiającego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć wewnętrzną Zamawiającego o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 28 sierpnia 2013 r. Część nr 3 - Dostawa elementów infrastruktury sieciowej 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury sieciowej o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 28 sierpnia 2013 r. Część nr 4 - Dostawa drzwi antywłamaniowych do pomieszczenia serwerowni z kontrolą dostępu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi do pomieszczenia serwerowni z kontrolą dostępu o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1.4. do SIWZ. 2. Oferowana cena przedmiotu zamówienia winna zawierać: koszty transportu (wraz z ubezpieczeniem), rozładunku przedmiotu zamówienia, koszty serwisu gwarancyjnego, opłat celnych oraz koszty podatku VAT. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Lubaniu przy ul. Zawidowskiej 4, własnym transportem lub za pośrednictwem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. 4. Zapłata ceny za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana poleceniem przelewu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 5. Terminy realizacji dostawy przedmiotu zmówienia do dnia 09 września 2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt komputerowy i peryferyjny dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-14/07/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-11/07/2016
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy zestawów komputerowych oraz drukarek.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-9/05/2016
Dodano: 2016-05-30 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 2, znak postępowania: ZP-8/05/2016
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych
Dodano: 2016-05-12