Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA znak sprawy ZP-6-05-2011

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA znak sprawy ZP-6-05-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ Nr: 1 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Komputer przenośny nr 1-2szt.; 2) Komputer przenośny nr 2- 1szt.; 3) Zestaw komputerowy nr 1-4 szt.; 4) Pamięć RAM nr 1-3szt.; 5) Zewnętrzna nagrywarka DVD -2 szt.; 6) Dysk zewnętrzny, 1TB, 2,5-1 szt.; 7) Dysk sieciowy- 1 szt.; 8) Dysk wewnętrzny-2 szt.; 9) Karta pamięci - 1 szt.; 10) Karta graficzna - 3 szt.; 11) Pamięć RAM nr 2 - 3 szt.; 12) Komputer stacjonarny - 1 szt.; 13) Monitor 27 nr 1 -1 szt.; 14) Monitor 27 nr 2 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 2 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Monitor komputerowy-2 szt.; 2) Zestaw komputerowy-1 szt.; 3) Dysk zewnętrzny 2,5-1 szt.; 4) Dysk zewnętrzny 3,5-1 szt.; 5) Klawiatura komputerowa - 1 szt.; 6) Zasilacz awaryjny UPS-1 szt.; 7) Dysk zewnętrzny 3,5 - 1 szt.; 8) Kontroler PCI-E 2x USB 3.0-1 szt.; 9) Głośniki - 1 zestaw-1 szt.. CZĘŚĆ Nr: 3 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Dysk sieciowy-4 szt.; 2) Dysk wewnętrzny-8 szt.; 3) Mysz USB-3 szt.; 4) Dysk zewnętrzny 2,5 -1 szt.; 5) Drukarka laserowa kolorowa-2 szt.; 6) Skaner-1 szt.; 7) Monitor komputerowy 23-3 szt.; 8) Komputer przenośny-2 szt.; 9) Komputer stacjonarny-3 szt. CZĘŚĆ Nr: 4 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Tablet - 1 szt.; 2) Dysk zewnętrzny - 1 szt.; 3) Monitor komputerowy - 2 szt.; 4) Komputer przenośny - 1 szt.; 5) Dysk sieciowy - 1 szt.; 6) Dysk wewnętrzny - 4 szt. CZĘŚĆ Nr: 5 Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Drukarka - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 6 Dostawa oprogramowania: 1) Microsoft Office Standard MOLP lic. Edukacyjna - 13 licencji; 2) MS Windows 7 HP 64-bit PL - 2 licencje; 3) MS Windows 7 HP 32-bit PL - 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 7 Dostawa oprogramowania do Umowy nr 4400140208: 1) Adobe CS5 master collection - Lic. Edukacyjna - 2 licencje; 2) Adobe CS5 design premium - Lic. Edukacyjna WIN - 4 licencje; 3) Adobe Acrobat Pro v.10 PL - Lic. Edukacyjna - 2 szt. (1xWin ; 1xMac) - 2 licencje; 4) Adobe FontFolio v11 Fonty - zestaw - 1 kompl. - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 8 Dostawa oprogramowania: 1) FileMaker Pro 11 EDU box Mac Polish Version - 1 licencja; 2) AnimatorHD Film Producer Edu Dual License (dla 2 komputerów dla system Windows) - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 9 Dostawa oprogramowania: 1) FontLab Studio 5 ver. MAC- 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 10 Dostawa oprogramowania: 1) The Pixel Farm - Pfhoe ver. 2.2 - - 1 licencja; 2) Linceo VR 4all+ (Easy PPT Package) - 1 licencja; 3) V-ray dla Rhino EDU LAB KIT - 30 licencji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 10. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 7 i 8 do niniejszej SIWZ. 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ określony został okres gwarancji Wykonawca nie może zaproponować okresu krótszego. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9, zadanie nr 10. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach