Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY NOWYCH KSIĄG WIECZYSTYCH DLA SĄDÓW REJONOWYCH W JELENIEJ GÓRZE I W LUBANIU

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Al. Wojska Polskiego 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6415100 , fax. 75 6415115
  • Data zamieszczenia: 2013-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Al. Wojska Polskiego 56 56
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6415100, fax. 75 6415115
    REGON: 00064175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY NOWYCH KSIĄG WIECZYSTYCH DLA SĄDÓW REJONOWYCH W JELENIEJ GÓRZE I W LUBANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (w tym: załadunek, transport, wyładunek i wniesienie) do siedzib Sądów Rejonowych: Sądu Rejonowego przy ul. Bankowej nr 18 w Jeleniej Górze oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej nr 31 i Wydziału Zamiejscowego Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Al. Wojska Polskiego nr 7 w Lwówku Śląskim w łącznej ilości 31 szt. komputerów (stacje robocze + monitory). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej s.i.w.z. użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego) do przeprowadzenia testów zgodności na zasadach określonych w pkt. 5 3. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanym sprzętem oraz programami zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego sprzętu. 4. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany przez wykonawcę sprzęt, wymagań określonych w s.i.w.z. (np. w przypadku oferowania sprzętu równoważnego), zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania każdego z wykonawców do dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia na okres, co najmniej 1 tygodnia zestawu sprzętu oferowanego w ofercie przez wykonawcę. 5. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków: a) testowanie zaoferowanych zestawów przeprowadzone będzie przez pracowników zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby, lub firmy zewnętrzne) wybraną przez zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy Pzp), b) zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty, c) przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany, jako wzorcowy. d) sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. Przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: a) dostawy (w tym: załadunku, transportu, wyładunku i wniesienia) sprzętu komputerowego do siedzib Sądów Rejonowych: Sądu Rejonowego przy ul. Bankowej nr 18 w Jeleniej Górze oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej nr 31 i Wydziału Zamiejscowego Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Al. Wojska Polskiego nr 7 w Lwówku Śląskim. b) przekazania zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego i nieużywanego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu i oprogramowania przez okres min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. 9.Zamawiający oraz przedstawiciel jednostki otrzymującej sprzęt, może zgłaszać nieprawidłowe działanie sprzętu (awarię) telefonicznie codziennie. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych będą przesyłane za pomocą faksu, poczty elektronicznej lub listownie przez odbiorców urządzeń. Zgłoszenie telefoniczne musi być przez zamawiającego potwierdzone faksem. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii sprzętu powstałych w trakcie eksploatacji najpóźniej w cztery godziny od zgłoszenia awarii w sposób podany w punkcie 9, fizycznie w miejscu zamontowanego sprzętu w godzinach urzędowania jednostki. 11. W wypadku stwierdzenia przez wykonawcę w miejscu zamontowania sprzętu niemożności dokonania jego naprawy i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, obowiązek dostarczenia oraz koszty dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego oraz z punktu do miejsca instalacji spoczywają na wykonawcy. 12. Czas naprawy nie może być dłuższy niż 2 dni robocze, a w wypadku dłuższej naprawy, wykonawca na czas naprawy dostarczy zamiennie egzemplarz sprzętu o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany. 13. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub gdy, sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony, o co najmniej takich samych parametrach. 14. Okres gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 15. W okresie gwarancji zamawiający ma prawo do: a) zainstalowania dostarczonego sprzętu komputerowego przez wykwalifikowany personel zamawiającego, b) instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie podzespołów zgodnie z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel zamawiającego, c) powierzania sprzętu osobom trzecim celem jego instalacji i konserwacji w miejscu eksploatacji, d) przenoszenia dostarczonego sprzętu w przypadku zmiany siedziby zamawiającego. 16. Wymontowanie przez zamawiającego twardego dysku nie stanowi naruszenia warunków gwarancji. 17. Zamawiający może w dowolnym momencie wymontować twardy dysk lub zlecić jego natychmiastowe wymontowanie. 18. W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi wykonawca. 19. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 zł.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 5 grudnia 2013 r. godz. 14:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy zamawiającego: Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze NBP 90 1010 1674 0034 7613 9120 0000 W tytule przelewu należy wpisać: wadium w przetargu OG/ZP-8/2013 Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Kasa zamawiającego znajduje się w budynku Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56 w Jeleniej Górze (parter) i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a, lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) wysokość wadium zgodną z określoną w s.i.w.z., 5) wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 6) dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia w wypadku udzielenia poręczenia, lub że udzielona gwarancja w wypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w przetargu nieograniczonym w postępowaniu numer OG/ZP-8/2012 o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby nowych ksiąg wieczystych dla Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach