Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego

Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Folwarczna 52
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 833 32 11; 833 32 93 , fax. 76 833 32 93
  • Data zamieszczenia: 2013-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie
    ul. Folwarczna 52 52
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 833 32 11; 833 32 93, fax. 76 833 32 93
    REGON: 39106697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpppidn.eu/centrum-profil.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego. Wykonawca sprzeda i dostarczy sprzęt komputerowy i urządzenia wielofunkcyjne w ilości i o pramateriach nie gorszych niż określonych w SWIZ. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy nowego sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jedności Robotniczej 38, 67-200 Głogów. Dostarczony sprzęt ma być gotowy do użycia w dniu dostarczenia, tzn. wszystkie urządzenia mają mieć zainstalowane programy gotowe do użycia. Sprzęt objęty gwarancją producenta na 24 miesiące. Wykonawca zapewnia usługę door to door przez okres 24 miesięcy kiedy dostarczony sprzęt jest objęty gwarancją, tzn. w ciągu 24h od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, Wykonawca odbiera sprzęt z siedziby Zamawiającego na własny koszt i dostarcza go do siedziby Zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu naprawy lub wymiany na nowy na własny koszt. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 11 (jedenaście) części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpppidn.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach