Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-613 Wrocław, ul. Stacyjna 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3583943 , fax. 071 3583943
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
    ul. Stacyjna 10 10
    53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3583943, fax. 071 3583943
    REGON: 93102329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka kontroli skarbowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego sprzętu komputerowego i oprogramowania, tj.; 1) 94 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 10 szt. laptopów z modemem GSM (LTE) wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) 94 szt. toreb do laptopa o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) 31 szt. toreb do laptopa o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) 94 szt. oprogramowania typu MS Office 2013 HB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ; 6) 10 szt. oprogramowania typu MS Office 2013 HB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ; 7) 18 szt. oprogramowania Windows 7 pro PL OEM/ Windows 8/8.1 pro PL OEM; 8) 23 szt. monitorów 21,5 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ; 9) 2 szt. serwerów NAS-pasywnych o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 10) 2 szt. dysków do NAS 2,5, 2 TB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ; 11) 2 szt. dysków do NAS 3,5, 3 TB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ; 12) 5 szt. PenDrive 64 GB - USB 3.0 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 11 do SIWZ; 13) 2 szt. PenDrive 16 GB - USB 3.0 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 12 do SIWZ; 14) 35 szt. Switchy, 5 port 1Gb o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 13 do SIWZ; 15) 10 szt. Switchy, 48 port 1Gb o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 14 do SIWZ; 16) 3 szt. dysków SSD 250GB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 15 do SIWZ; 17) 123 szt zestawów klawiatura+mysz, USB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 16 do SIWZ; 18) 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego laserowego + toner o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 17 do SIWZ; 19) 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego laserowego+ toner o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 18 do SIWZ; 20) 8 szt. drukarek laserowych cz/b DN + kaseta na papier + toner o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 19 do SIWZ; 21) 1 szt. drukarki laserowej cz/b DN o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 20 do SIWZ; 22) 1 szt. klawiatury bezprzewodowej z toutchpad kompatybilna z systemem Smart TV o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 21 do SIWZ; 23) 1 szt. konwertera Portu VGA na złączu USB, zewnętrzny Full HD; 24) 5 szt. skanera przenośnego wraz z torbą jak dla sprzętu fotograficznego o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 22 do SIWZ; 25) 31 szt. oprogramowania typu Abbyy PDF Transformer + o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 23 do SIWZ; 26) 1 szt. drukarki laserowej kolorowej A3 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 24 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach