Przetargi.pl
jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Miejskiej Policji we Wałbrzychu, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Górze, w Jaworze, w Lubaniu, w Miliczu, w Oleśnicy, w Oławie, w Zgorzelcu, w Złotoryi, oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy; oznaczenie sprawy 169-036-090/2015/AB

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Miejskiej Policji we Wałbrzychu, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Górze, w Jaworze, w Lubaniu, w Miliczu, w Oleśnicy, w Oławie, w Zgorzelcu, w Złotoryi, oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy; oznaczenie sprawy 169-036-090/2015/AB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu i holowania pojazdów oraz części pojazdów o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym: Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendzie Miejskiej Policji w Legnicy, Komendzie Miejskiej Policji we Wałbrzychu, Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, w Górze, w Jaworze, w Lubaniu, w Miliczu, w Oleśnicy, w Oławie, w Zgorzelcu, w Złotoryi, oraz przewozu uszkodzonych pojazdów służbowych do wskazanego miejsca naprawy; oznaczenie sprawy 169-036-090/2015/AB. II. Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - załączniku nr 2 do SIWZ. Usługa holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony obejmuje w szczególności: II.1.Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnością, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. II.2.Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. II.3.Przewozu uszkodzonego pojazdu służbowego do wskazanego miejsca naprawy. II.4.Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. II.5.Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. II.6.Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 60 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. II.7.Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. II.8.Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu). Wykaz osób stanowi załącznik nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie do 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. II.9.Sporządzenie w trzech egzemplarzach protokołu przekazania pojazdu/części w obecności policjanta/pracownika cywilnego odpowiedzialnego za zabezpieczenie depozytu (wzór załącznik nr 3 i 4 do umowy). II.10.Przekazanie zabezpieczonego depozytu na wskazany parking strzeżony, na podstawie otrzymanego protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, podpisanego przez policjanta odpowiedzialnego za jego zabezpieczenie. II.11.Przekazanie uszkodzonego pojazdu służbowego na wskazane miejsce, na podstawie protokołu przekazania pojazdu podpisanego przez policjanta/pracownika cywilnego. III. Wymagania dotyczące sprzętu używanego przy realizacji usługi. Pojazd przeznaczony do holowania i przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony odpowiada następującym wymaganiom zamawiającego: III.1.Pojazd specjalny pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu - pomoc drogowa. III.2.Pojazd o dopuszczalnej ładowności co najmniej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu; III.3.Pojazd posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). III.4.Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 951 z późniejszymi zmianami). IV. Zamawiający podzielił zamówienie na 12 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: IV.1.Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu wrocławskiego (Komenda Miejska Policji we Wrocławiu): IV.1.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 310. IV.1.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 200 km. IV.2.Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu legnickiego (Komenda Miejska Policji w Legnicy): IV.2.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 210. IV.2.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 40 km. IV.3.Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu wałbrzyskiego (Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu): IV.3.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 125. IV.3.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. IV.4.Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu bolesławieckiego (Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu): IV.4.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 85. IV.4.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. IV.5.Część 5 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu górowskiego (Komenda Powiatowa Policji w Górze): IV.5.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 20. IV.5.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 130 km. IV.6.Część 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu jaworskiego (Komenda Powiatowa Policji w Jaworze): IV.6.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 150. IV.6.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. IV.7.Część 7 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu lubańskiego (Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu): IV.7.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 60. IV.7.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 130 km. IV.8.Część 8 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu milickiego (Komenda Powiatowa Policji w Miliczu): IV.8.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 60. IV.8.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 120 km. IV.9.Część 9 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu oleśnickiego (Komenda Powiatowa Policji w Oleśnicy): IV.9.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 40. IV.9.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 240 km. IV.10.Część 10 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu oławskiego (Komenda Powiatowa Policji w Oławie): IV.10.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 40. IV.10.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 60 km. IV.11.Część 11 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu zgorzeleckiego (Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu): IV.11.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 230. IV.11.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 160 km. IV.12.Część 12 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu złotoryjskiego (Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi): IV.12.1.Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 48. IV.12.2.Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 120 km. V. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. VI. Kod CPV: 50118110-9 - usługi holownicze. VII. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VIII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia określony w minutach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach