Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio zadanie nr 1, zadanie nr 2. Oferta na każde zadanie podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. Zadanie nr 1 na dostawę sprzętu komputerowego L.p. Nazwa sprzętu J.m. Ilość I. KOMPUTER NIESTACJONARNY NR 1 szt. 1 II. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 szt. 1 III. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 szt. 3 IV. DYSK ZEWNĘTRZNY NR - 1 szt. 1 V. DYSK ZEWNĘTRZNY NR - 2 szt. 1 VI. TABLET NR 1 szt. 1 VII. PENDRIVE NR 1 szt. 1 VIII. PENDRIVE NR 2 szt. 1 IX. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 szt. 1 X. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 szt. 1 XI. ADAPTER USB RJ45 szt. 1 XII. PLOTER TNĄCY szt. 1 Zadanie nr 2 na dostawę oprogramowania L.p. Oprogramowanie J.m. Ilość I. OPROGRAMOWANIE NR - 1 lic. 3 II. OPROGRAMOWANIE NR - 2 lic. 4 III. OPROGRAMOWANIE NR - 3 lic. 1 IV. OPROGRAMOWANIE NR - 4 lic. 1 V. OPROGRAMOWANIE NR - 5 lic. 1 4. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 5. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z normami i oznakowany znakiem CE. 6. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 7. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami licencyjnymi. 8. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowo-jakościowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty licencyjne. 9. Instrukcje użytkownika i karty techniczne muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 11. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie wynosi 24 miesiące. 12. Warunki gwarancji na dostawę sprzętu komputerowego zostały określone we wzorze umowy. 13. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. 14. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umowy stanowiące załączniki nr 8 i 9 SIWZ 15. Formularz asortymentowo-cenowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne powinien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego. 17. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 18. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach