Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań.

Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3143276, 3142089 , fax. 071 3143276 w. 281
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 13 13
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3143276, 3142089, fax. 071 3143276 w. 281
    REGON: 93210665900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca-olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań: 1. Zasilacz awaryjny UPS - 5 szt.; 2. PenDrive - 3 szt.; 3. Niszczarka dokumentów i płyt CD - 3 szt.; 4. PrintServer - 3 szt.; 5. Program antywirusowy NOD32 MIX - aktualizacja - 80 licencji; 6. Program antywirusowy NOD32 MIX - nowe stanowiska - 10 licencji; 7. Program obsługujący nagrywarkę DVD - 3 szt.; 8. Program do kompresji i dekompresji danych - 80 licencji; 9. FortiGate 60 - przedłużenie licencji - 3 szt.; 10. Sieciowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne czarno/białe - 3 szt.; 11. Sieciowe, laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt.; 12. Ekran projekcyjny - 2 szt.; 13. Procesor - 1 szt.; 14. Pamięć RAM - 12 modułów; 15. Komputer PC typ I - 2 szt.; 16. Komputer PC typ II - 5 szt.; 17. Monitor typ I - 9 szt.; 18. Monitor typ II - 3 szt.; 19. Laptop - 6 szt.; 20. Pozostałe akcesoria: a) Płyty CD-R lightscribe - 100 płyt.; b) Płyty DVD-R - 100 płyt.; c) Płyty DVD-R DL - 50 płyt.; d) Prezenter - wskaźnik laserowy - 4 szt.; e) Przedłużacz USB - 10 szt.; f) Klawiatura komputerowa - 5 szt.; g) Mysz komputerowa - 5 szt.; h) Mysz komputerowa bezprzewodowa typ I - 5 szt.; i) Mysz komputerowa bezprzewodowa typ II - 5 szt.; j) Adapter bluetooth - 5 szt.; k) Zestaw bezprzewodowy klawiatura + mysz - 4 szt.; l) Organizer do kabli i przewodów - 30 szt.; m) Sprężone powietrze - 10 szt.; n) Kontroler SATA - 3 szt.; 21. Materiały eksploatacyjne: Bęben do drukarki Xerox M20i - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. f) Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE. b) Opis zaoferowanego sprzętu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach