Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Sulistrowicach - ul. Chrobrego 2A, dz. nr 227

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobotka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Sulistrowicach - ul. Chrobrego 2A, dz. nr 227
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie Remontu świetlicy wiejskiej w Sulistrowicach - ul. Chrobrego 2A, dz. nr 227 w zakresie: a) zabezpieczenie placu budowy opracowanie projektu rusztowań, - zabezpieczenie dojścia do budynku, - umieszczenie tablic informacyjnych i ostrzegawczych na budowie i utrzymywanie ich w należytym stanie do zakończenia i odbioru ostatecznego robót, - przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy. 1)roboty dachowe (poz. przedmiaru robót: 1-24,1/2 poz.39 ,1/2 poz. 40,41-45) tj.: - rozebranie pokrycia z dachówki karpiówki, - wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wzmocnienie krokwi, - wykonanie pokrycia z dachówki karpiówki - 217,5 m2, - wymiana instalacji odgromowej. Wykonanie robót w okresie od dnia podpisania umowy do 13.11.2009 r. c) roboty elewacyjne (poz. przedmiaru robót:25-38,1/2 poz.39,1/2 poz.40) tj.: - odbicie tynków zewnętrznych - 245,1 m2, - wykonanie tynków zwykłych kat. III - 245,1 m2, - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych, - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi - 245,1 m2. Wykonanie robót w okresie 04.05.2010 r. - 16.07.2010 r. Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie ofertowym, opracowanym na podstawie przedmiaru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452613109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,- PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej dnia 21.09.2009 roku do godz 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: wadium przetargowe - sprawa: ZP.341-29/2009). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pokój nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię dokumentu wadialnego, o którym mowa w punkcie 12. od 2) do 5), potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał tego dokumentu, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy, a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 3)zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień dotyczących wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wskazane poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)formularz oferty- załącznik nr 4 do SIWZ 2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (na załączniku nr 3 do SIWZ), 6)dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie -Wykaz wykonanych prac podobnych. Dokumentami potwierdzającymi są referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty, z których wynika, że robota budowlana wykonana została należycie, 7)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umów o współdziałaniu, z której będzie wynika przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 8)Dowód wpłacenia /wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ewentualne poświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką z podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem -za zgodność z oryginałem-. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną