Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, znak postępowania ZP-2/03/2012

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, FOTOGRAFICZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA, znak postępowania ZP-2/03/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ Nr: 1 ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1 Zestaw komputerowy nr 1 - 1 szt. 2 Skaner - 1 szt. 3 Dysk zewnętrzny nr 1 - 2 szt. 4 Dysk zewnętrzny nr 2 - 1 szt. 5 Dysk zewnętrzny nr 3 - 2 szt. 6 Dysk zewnętrzny nr 4 - 1 szt. 7 Dysk zewnętrzny nr 5 - 1 szt. 8 Zestaw komputerowy nr 2 - 1 szt. 9 Pamięć Flash 32GB USB 2.0 - 1 szt. 10 Komputer niestacjonarny do prac graficznych nr1 - 3 szt. 11 Komputer niestacjonarny nr 1 - 1 szt. 12 Zestaw komputerowy nr 3- 1 szt. 13 Komputer niestacjonarny nr 2 - 1 szt. 14 Klawiatura USB QWERTY - 1 szt. 15 Zestaw głośników - 1 szt. 16 Kamera internetowa HD - 1 szt. 17 Urządzenie przenośne z wyposażeniem - 1 szt. 18 Zestaw komputerowy nr 4 - 1 szt. 19 Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 20 Komputer niestacjonarny nr 3 - 1 szt. 21 Komputer niestacjonarny nr 4 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 2 ZADANIE NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1 Monitor dotykowy do zabudowy - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 3 ZADANIE NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO 1 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 1 - 1 szt. 2 Kamera cyfrowa HD, klasa profesjonalna (broadcast ) z osprzętem - 1szt. 3 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 2 - 1 szt. 4 Kamera cyfrowa HD z wyposażeniem - 1 szt. 5 Aparat fotograficzny z obiektywami nr 3 - 1 szt. 6 Aparat fotograficzny z obiektywem - 1 szt. 7 Kamera cyfrowa nr 1 - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 4 ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU FOTOGRAFICZNEGO 1. Kamera Video - 1 szt. CZĘŚĆ Nr: 5 ZADANIE NR 5 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 MS Office 2010 Standard MOLP Edu - 38 licencji 2 System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional SP1 64-bit -3 licencje 3 CorelDraw Home&Student Suite X5 PL- 30 licencji 4 Nero Platinum 11 - 2 licencje 5 Norton Internet Security 2012 - 2 licencje. CZĘŚĆ Nr: 6 ZADANIE NR 6 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA do umowy nr: 4400140208 1 Adobe Design Standard CS 5,5 EDU CLP - 1 licencja 2 Adobe Premiere Pro CS5v.5.5 EUE Win Ret EDU - 1 licencja 3 Adobe Photoshop Extended CS v.12 Win EU Eng EDU - 30 licencji 4 Adobe Photoshop Extended CS v.12 Win PL EDU- 1 licencja 5 Adobe Master Collection CS 5.5 Win PL EDU- 1 licencja 6 Adobe Production Premium CS 5.5 Win PL EDU - 1 licencja. CZĘŚĆ Nr: 7 ZADANIE NR 7 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 AutoCad 2012 SLM EDU (PL) - 30 licencji 2 3ds Max 2012 SLM EDU - 30 licencji. CZĘŚĆ Nr: 8 ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1 Cycling 74 Max 6 + Gen Upgrade - 1 licencja. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany przed dniem dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt komputerowy, fotograficzny oraz oprogramowanie powinno spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 10. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Oferowany sprzęt komputerowy i fotograficzny musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Jeżeli w załączniku nr 2 do SIWZ określony został okres gwarancji Wykonawca nie może zaproponować okresu krótszego. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5, zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach