Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg

  • Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
    ul. Lindleya 4 4
    02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
    REGON: 00028893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestaw komputerowy z monitorem i oprogramowaniem (40 sztuk) 2. Monitor LCD (2 sztuki) 3. Przełącznik sieciowy FastEthernet (2 sztuki) 4. Przełącznik sieciowy GigabitEthernet (1 sztuka) 5. Drukarka laserowa (5 sztuk) 6. Kabel sieciowy UTP (50 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena oferty w zł brutto: 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ) stwierdzające, że: a.) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c.) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta cenowa - sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 3. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 4. Warunki gwarancji - załącznik nr 3 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy) 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - wymagane jest udokumentowanie co najmniej 2 dostaw o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą minimum 80% wartości oferty Wykonawcy - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach