Przetargi.pl
Utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2009r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie placów zabaw będących we władaniu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych t/j: a) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali: - min. 1 usługę, która dotyczy konserwacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury o wartości brutto min. 30 000,00 zł., - min. 1 usługę, która dotyczy przeprowadzania kontroli części składowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zgodnie z instrukcją określoną w pkt 6 normy nr PN - EN 1176-7 o wartości brutto min. 2 000,00 zł, - min. 1 usługę, która dotyczy utrzymania czystości i porządku o wartości brutto min. 80 000,00 zł., - min. 1 usługę, która dotyczy kompleksowej pielęgnacji zieleni o wartości brutto min. 15 000,00 zł. b) wykażą osoby, które będą wykonywać zamówienie tj: - jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub rzeczoznawcy budowlanego, - jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architekta krajobrazu oraz min. 3 lata praktyki w zawodzie (przy pielęgnacji zieleni miejskiej lub wykształcenie średnie ogrodnicze oraz min. 5 lat praktyki w zawodzie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 usługę, która dotyczy konserwacji urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury o wartości brutto min. 30 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonywania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, - min. 1 usługę, która dotyczy przeprowadzenia kontroli części składowych urządzeń zabawowych na placach zabaw zgodnie z instrukcją określoną w pkt 6 normy nr PN - EN 1176-7 o wartości brutto min. 2 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, - min. 1 usługę, która dotyczy utrzymania czystości i porządku o wartości brutto min. 80 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonywania wraz z załączeniem min. 1 dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, - min. 1 usługę, która dotyczy kompleksowej pielęgnacji zieleni o wartości brutto min. 15 000,00 zł., z podaniem daty i miejsca jej wykonania wraz z należycie. Wyżej wymienione usługi mogą być wykazane w jednym lub w kilku dokumentach potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie zawierający: - jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub rzeczoznawcy budowlanego. Do wniosku Wykonawca dołączy dokument stwierdzający posiadanie przez wskazaną osobę uprawnień budowlanych w wyżej wymienionej specjalności oraz zaświadczenie, że wykazana osoba jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określeniem w nim terminu ważności. - jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architekta krajobrazu oraz min. 3 lata praktyki w zawodzie (przy pielęgnacji zieleni miejskiej) lub wykształcenie średnie ogrodnicze oraz min. 5 lat praktyki w zawodzie. Do wniosku Wykonawca dołączy dokument potwierdzający posiadanie wykształcenia wyższego ogrodniczego lub architekta krajobrazu oraz tytuł inspektora terenów zieleni nadany przez SITO NOT lub dokument potwierdzający posiadanie wykształcenia średniego ogrodniczego oraz tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni nadany przez SITO NOT oraz oświadczenie osoby wykazanej o stażu pracy. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobami, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia. e) umowę dokumentującą gotowość odbioru odpadów zawartą ze składowiskiem odpadów, f) Zezwolenie na wykonywanie prac o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. nr 132, poz. 622 ze zm.) i zezwolenia o którym mowa w art. 28 lub art. 31 lub art. 32 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach