Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 234 58 45; 629 561 24 , fax. 022 628 21 71
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska - Wydział Fizyki
    ul. Koszykowa 75 75
    00-662 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 234 58 45; 629 561 24, fax. 022 628 21 71
    REGON: 00000155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Poza warunkami wymienionymi w Art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Zrealizowali w ostatnich trzech latach przed rokiem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze i wartości równej lub większej od ceny składanej oferty, w tym dwa dotyczących jednostek administracji państwowej, samorządowej lub użyteczności publicznej. 2. wykażą się aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3. Przy wykonywaniu napraw gwarancyjnych zatrudnią pracowników posiadających udokumentowane, minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, potwierdzone pozytywną opinią o wykonywaniu powierzonych czynności z należytą starannością; 4. Ocena spełnienia warunków wymienionych w p. 1 - 3 zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności potwierdzający, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. 3. Oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek, lub oświadczenia o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - na formularzy OFERTY 4. Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, w zakresie art. 24 ust. 1. pkt. 4 - 8 ( w odniesieniu do osób prawnych dot. Wszystkich członków władz) oraz art. 24 ust. 1. pkt. 9 (informacja o podmiocie zbiorowym). 5. Aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności. 6. Udokumentowane pozytywne doświadczenie jako wykonawcy przedmiotu zamówienia podobnego pod względem rodzaju i wartości do przedmiotu przetargu w postaci dokumentów (referencji) potwierdzających informacje zawarte w Załączniku Wykaz Zadań oraz potwierdzających, że zadania te zostały wykonane z należytą starannością. 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia w Załączniku Potencjał Kadrowy 8. Wypełniony formularz Oferty oraz załączniki: Oświadczenie, Wykaz Zadań, Potencjał Kadrowy, Formularz Cenowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach