Przetargi.pl
Usługa rocznej konserwacji skanerów Zeutschel oraz linii technologicznej do mikrofilmowania i wywoływania negatywów

Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5818816 , fax. 022 5818813, 5818829
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
    Pl. Krasińskich 2/4/6 2/4/6
    00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5818816, fax. 022 5818813, 5818829
    REGON: 01636509000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa rocznej konserwacji skanerów Zeutschel oraz linii technologicznej do mikrofilmowania i wywoływania negatywów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi rocznej konserwacji 2 skanerów do mikrofisz Zeutschel OM 1500, skanera Zeutschel OS 10000 TT, linii technologicznej do mikrofilmowania i wywoływania negatywów 35 mm oraz 2 zestawów komputerowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503231006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykażą wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług polegających na konserwacji w ciągu jednego roku skanerów mikrofiszowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub kamer mikrofilmowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 12.000,00 PLN brutto (za równoważne skanery mikrofiszowe Zamawiający uzna skanery do szybkiego skanowania mikrofisz- do 200 stron na minutę; za równoważne skanery dziełowe Zamawiający uznaje skanery o formacie skanowania A2 i prędkości skanowania ok. 5 minut przy rozdzielczości minimum 300 dpi; za równoważne kamery mikrofilmowe Zamawiający uzna kamery sterowane mikroprocesorem do filmowania i wywoływania negatywów 35 mm.). 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do udziału w postępowaniu dołączają do oferty: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparci o 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 5) Wykaz minimum dwóch usług polegających na konserwacji w ciągu jednego roku skanerów mikrofiszowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz/lub kamer mikrofilmowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 12.000,00 PLN brutto, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem zakresu danej usługi (przedmiotu zamówienia), wartości zrealizowanego zamówienia, daty rozpoczęcia realizacji zamówienia oraz daty zakończenia realizacji zamówienia (w przypadku zamówień wykonanych), nazw i adresów odbiorców zamówienia - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie tych usług. 2. W przypadku polegania Wykonawcy na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3) i 4) niniejszego rozdziału ogłoszenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach