Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-613 Wrocław, ul. Stacyjna 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3583943 , fax. 071 3583943
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
ul. Stacyjna 10 10
53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3583943, fax. 071 3583943
REGON: 93102329100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka kontroli skarbowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych, tj.: 1) 11 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem i torbą o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 3 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) 21 szt. licencji na pakiet biurowy Microsoft Office 2010 lub 2013 w ramach umowy typu MOLP o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) 6 szt. drukarek laserowych z tonerem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) 11 szt. monitorów LCD 21 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ; 6) 8 szt. zasilaczy ATX min. 400 W o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ; 7) 2 szt. listew zasilających do szaf rack 19 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ; 8) 32 szt. myszy bezprzewodowych komputerowych o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 9) 16 szt. akumulatorów do zasilacza awaryjnego APC-Back UPS PS 500 (12V, 7,2 Ah); 10) 8 szt. tonerów do drukarki HP M401 (80X); 11) 7 szt. tonerów do kserokopiarki Konica Minolta 423; 12) 6 szt. tonerów do drukarki HP P2055 (05A); 13) 10 szt. cartridge do drukarki HP 470 czarny (337); 14) 6 szt. cartridge do drukarki HP 470 kolor (344) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt komputerowy i peryferyjny dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-14/07/2016
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-11/07/2016
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej.
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy zestawów komputerowych oraz drukarek.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-9/05/2016
Dodano: 2016-05-30 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 2, znak postępowania: ZP-8/05/2016
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa wyposażenia multimedialnego do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z montażem i uruchomieniem paneli informacyjnych
Dodano: 2016-05-12