Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO

Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-961 Wrocław, ul. Obornicka 136
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3474440, 3474466 , fax. 071 3474404
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego
    ul. Obornicka 136 136
    50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3474440, 3474466, fax. 071 3474404
    REGON: 93006450800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania (CPV - 30200000-1). Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca udzieli na sprzęt gwarancji przez okres wskazany dla zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zrealizowali minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem* i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. rozumie się przez to - dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania wymienionych. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w niniejszej SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zamówień odpowiadające swoim rodzajem* i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. rozumie się przez to - dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania wymienionych. W wykazie należy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) podać: przedmiot zamówienia; wartość netto dostawy; datę realizacji; nazwę, adres i nr telefonu zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wykonanych dostaw. 1.5 umowy wiążącej podmioty w przypadku składania oferty wspólnej potwierdzonej notarialnie - od każdej z firm, wspólnie składających ofertę wymaga się spełnienia wszystkich warunków SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej na zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witi.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach