Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego służbowego w 2009r. dla Domu Dziecka w Falbogach do przewozu osób (w tym dzieci)

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-310 Kałuszyn, Falbogi 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7526306 , fax. 025 7526306
  • Data zamieszczenia: 2009-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    Falbogi 33 33
    05-310 Kałuszyn, woj. mazowieckie
    tel. 025 7526306, fax. 025 7526306
    REGON: 71221987100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego służbowego w 2009r. dla Domu Dziecka w Falbogach do przewozu osób (w tym dzieci)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SAMOCHÓD OSOBOWY Model fabryczny nowy (2009r.) SILNIK: rodzaj paliwa - benzyna, pojemność powyżej 1600 mm3 do 1800 mm3, ilość zaworów 16, Moc 103 kW/140 KM, zużycie paliwa cykl pozamiejski max. 6,5 ltr/100km, RODZAJ NADWOZIA - MINI VAN. WYMAGANE PARAMETRY ORAZ WYPOSAŻENIE: rozstaw osi minimum 2703 mm, ilość drzwi 5, minimalna pojemność bagażnika 1800ltr, minimalna ładowność 445 kg, pojemność bagażnika po rozłożeniu wszystkich foteli przy wykorzystaniu podczas jazdy 7 siedzeń - min. 140 ltr, ilość miejsc 7, trzeci rząd siedzeń składany w podłogę, drugi rząd siedzeń składany w podłogę bądź przesuwany, kanapy dzielone, składane oparcie fotela pasażera w I rzędzie siedzeń, lakier metallic, ABS, ESP, reflektory przeciwmgielne, czujnik parkowania, alarm, immobilizer, centralny zamek zdalnie sterowany, pełnowymiarowe koło zapasowe, klimatyzacja elektroniczna (automatyczna), dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu powietrza nawiew ciepłego powietrza bezpośrednio po włączeniu silnika, gniazdo 12V w przedziale bagażowym, radio z odtwarzaczem CD sterowanie radiem w kole kierownicy, regulacja fotela kierowcy i kolumny kierowniczej, roleta przestrzeni bagażowej, przednia szyba odbijająca promieniowanie cieplne, tylne i boczne szyby (II i III rząd siedzeń) przyciemniane, podgrzewane przednie fotele, ogrzewanie trzeciego rzędu foteli, lusterka zewnętrzne sterowane, podgrzewane, składane elektrycznie; spryskiwanie reflektorów, stolik w oparciu fotela pasażera - składany, opony zimowe (dodatkowo), aluminiowe nakładki progowe, czujnik deszczu, lusterko światłoczułe, gumowa wykładzina bagażnika, listwy okienne chromowane, wspomaganie układu kierowniczego, skrzynia biegów manualna 5 biegów, poduszki powietrzne 4 sztuki, opony rozmiar 16 cali, elektrycznie regulowane szyby przód i tył, sygnalizacja niedomkniętych drzwi, sygnalizacja niewyłączonych świateł, OKRESY GWARANCJI: Gwarancja mechaniczna bez limitu kilometrów min. 2 lata. Gwarancja na brak wad i usterek lakierniczych min. 3 lata. Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia min. 12 lat. INNE WYMAGANIA: Okres międzyprzeglądowy w autoryzowanym serwisie minimum 30000 km. Maksymalna odległość do serwisu autoryzowanego 50 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium przez Wykonawcę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2) Do udziału w postępowaniu kwalifikowane będą oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Ocena spełniania warunków dokonana będzie wyłącznie w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty, których przedstawienia żądał Zamawiający. 4) Ocena spełniania warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową powołaną przez Dyrektora Domu Dziecka w Falbogach wg formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp - (załącznik nr 3), podpisane przez Wykonawcę, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane, z zastrzeżeniem zapisów §2 ust. 3 przedmiotowego rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach