Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3 Maja 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 373-58-00 , fax. 0-32 373-58-09
- Data zamieszczenia: 2014-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. 3 Maja 21 21
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 0-32 373-58-00, fax. 0-32 373-58-09
REGON: 00032222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabrze.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, w tym usługi serwisowe utrzymania drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, w tym usługi serwisowe utrzymania drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Zabrzu zgodnie ze SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-07-27Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
- Dodano: 2016-07-26Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
- Dodano: 2016-07-01Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dodano: 2016-06-27Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
- Dodano: 2016-06-22Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW - Dodano: 2016-06-09Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
- Dodano: 2016-06-08Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
- Dodano: 2016-06-03Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
- Dodano: 2016-05-19Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
- Dodano: 2016-05-13Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej