Przetargi.pl
Dostawa produktów naftowych dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 3 w Ustce

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424001 , fax. 059 8426092
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424001, fax. 059 8426092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów naftowych dla Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 3 w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące produkty naftowe: - olej napędowy - wg Polskiej Normy PN- EN 590 wg bieżących potrzeb zamawiającego 24h/dobę - etylina bezołowiowa Pb 95 wg Polskiej Normy PN- EN 228 - wg bieżących potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie - Formularz Nr 2 b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru - Formularz Nr 1 c) zamawiający odrzuci ofertę jeżeli - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów d) oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy e) Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem f) dostawy produktów będą się odbywały poprzez tankowanie pojazdów zamawiającego w sieci stacji paliw oznaczonych emblematami dostawcy g) Wykonawca dostarczy zamawiającemu wykaz wszystkich stacji paliw ze Słupska i Ustki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Formularz oferty Nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisów do rejestrów lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - 4 i art. 24 ust. 1,2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2 7) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.- Formularz Nr 3 8) Koncesja Prezesa Urzędu Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, ważną przynamniej przez okres trwania umowy 9) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) 10) wykaz stacji paliw w Słupsku i Ustce

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach