Przetargi.pl
Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 19 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 19 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych oraz materiałów filtracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 19 części. 1. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia następujących ofert częściowych: Część 1 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ, Część 18 – Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 18 do SIWZ, Część 19 – Dostawa sączek i bibuł filtracyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 19 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 19 do SIWZ, 2/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem do pomieszczeń jednostek naukowo–badawczych UP w Lublinie lub do magazynu centralnego. Miejsce dostawy Zamawiający wskaże w zamówieniu złożonego przez pracownika Działu Logistyki lub pracownika Katedry za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-19 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 5/ Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy 6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach