Przetargi.pl
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 63 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 63 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 63 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Część 1 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, kod CPV: 15994200-4 Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, 33192500-7, 38437110-1, Część 3 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5 Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7 Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5 Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, kod CPV: 31532910-6 Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, kod CPV: 15994200-4, 31711140-6, 19520000-7, Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, kod CPV: 38437100-8, Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, kod CPV: 15994200-4, Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, kod CPV: 33192500-7, Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, kod CPV: 38437110-1, Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, kod CPV: 33192500-7, Część 19 – dostawa wyrobów do terapii nerkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, kod CPV: 33181500-7, Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 22 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 22 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 23 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 23 do SIWZ, kod CPV: 33793000-5 Część 24 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 24 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 25 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 25 do SIWZ, kod CPV: 31510000-4, Część 26 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 26 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 27 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 27 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 28 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 28 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 29 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 29 do SIWZ, kod CPV: 33793000-5, Część 30 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 30 do SIWZ, kod CPV: 33793000-5, Część 31 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 31 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 32 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 32 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 33 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonymw załączniku nr 33 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 34 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 34 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 35 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 35 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 36 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 36 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 37 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 37 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 38 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 38 do SIWZ, kod CPV: 38437110-1, Część 39 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 39 do SIWZ, kod CPV: 39300000-5, Część 40 – dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 40 do SIWZ, kod CPV: 33793000-5, Część 41 – dostawa plastikowergo sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 41 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, 33192500-7, 38437110-1, 38437100-8, 38437120-4, 39300000-5, 19520000-7, 15994200-4, Część 42 – dostawa pipety 8-kanałowa dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 42 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 43 – dostawa pipety 8-kanałowa dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 43 do SIWZ, kod CPV: 38437000-7, Część 44 – dostawa mini-rotatora z dodatkowymi platformami dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 44 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 45 – dostawa worteksu laboratoryjnego (4 sztuki) dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 45 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 46 – dostawa wagi precyzyjnej dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 46 do SIWZ, kod CPV: 38310000-1, Część 47 – dostawa pehametru dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 47 do SIWZ, kod CPV: 38416000-4, Część 48 – dostawa wagi precyzyjnej dla Katedry Biotechnologii, Mikrobiologii i Żywienia Człowieka, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 48 do SIWZ, kod CPV: 38310000-1, Część 49 – dostawa rotatora z wyposażeniem dla Katedry Mikrobiologii Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 49 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 50 – dostawa łaźni wodnej z wyposażeniem dla Instytutu Żywienia Zwierząt i Bromatologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 50 do SIWZ, kod CPV: 42943000-8, Część 51 – dostawa wytrząsarki z wyposażeniem dla Instytutu Żywienia Zwierząt i Bromatologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 51 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 52 – dostawa wilgotnościomierza do ziarna, zboża dla Katedry Etologii Zwierząt i Łowiectwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 52 do SIWZ, kod CPV: 38932000-7, Część 53 – dostawa młynka laboratoryjnego dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 53 do SIWZ, kod CPV: 38000000-5, Część 54 – dostawa testera żywności dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 54 do SIWZ, kod CPV: 38410000-2, Część 55 – dostawa dehydratora (suszarka do warzyw i owoców) dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 55 do SIWZ, kod CPV: 42214200-1, Część 56 – dostawa wagi precyzyjnej dla Instytutu Oceny Jakości i Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 56 do SIWZ, kod CPV: 38310000-1, Część 57 – dostawa wagi przenośnej dla Instytutu Oceny Jakości i Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 57 do SIWZ, kod CPV: 38311000-8, Część 58 – dostawa rotatora laboratoryjnego z funkcją wytrząsarki dla Instytutu Oceny Jakości i Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 58 do SIWZ, kod CPV: 38436000-0, Część 59 – dostawa zestawu elementów dodatkowych służących do budowy prototypowej instalacji badawczej z zakresu techniki ekstruzji (krajalnica i mikser) dla Katedra Techniki Cieplnej i Inżynierii Procesowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 59 do SIWZ, kod CPV: 42215200-8, Część 60 – dostawa łyżki z wagą dla Instytutu Produkcji Ogrodniczej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 60 do SIWZ, kod CPV: 38410000-2, Część 61 – dostawa zbiornika ciśnieniowego do dejonizatora dla Instytutu Produkcji Ogrodniczej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 61 do SIWZ, kod CPV: 44615000-4, Część 62 – dostawa uchwytu do czujnika temperatury dla Instytutu Produkcji Ogrodniczej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 62 do SIWZ, kod CPV: 38900000-4, Część 63 – dostawa dehydratora dla Katedry Inżynierii i Maszyn Spożywczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 63 do SIWZ, kod CPV: 42214200-1. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: A/ w zakresie części 1 - 41: A.1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 41 do SIWZ. A.2/ Dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem: - w części 1-41 do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 14:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. A.3/ Zapewnił, że czas przydatności do użytku przedmiotu umowy dostarczonego przez Wykonawcę w dniu dostawy, nie może być krótszy niż połowa okresu przydatności, deklarowana przez producenta, liczona od daty produkcji. A.4/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. A.5/ Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-41 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. A.6/ Zagwarantował Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy, na okres 12 miesięcy, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy. A.7/ Przedmiot zamówienia w każdej części musi być fabrycznie nowy. A.8/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożona ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. B/ w zakresie części 42 - 63: B.1/ Zagwarantował dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 42-63 do SIWZ, dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 42-63. B.2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia. B.3/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: - 12 miesięcy w części 46, 47, 48, 53, 54, 55, 59, - 24 miesiące w części 42, 43, 44, 45, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 60, 61, 62, 63. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. B.4/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. B.5/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. 3. Termin wykonania zamówienia wynosi: - w częściach 1 - 41 - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Termin dostawy częściowej stanowi kryterium oceny ofert i wynosi od 7 dni do 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia przesłania zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, - w części 42 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 43 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 44 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 45 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 46 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 47 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 48 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 49 – do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 50 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 51 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 52 - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 53 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 54 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 55 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 56 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 57 - do 21 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 58 - do 42 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 59 - do 3 miesiący licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 60 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 61 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 62 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy, - w części 63 - do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o nie gorszych parametrach niż opisane w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia określonych w załącznikach nr 1- 63 do SIWZ 7. Termin wykonania dostawy częściowej - część 1-41: a) Termin wykonania należy określić w dniach kalendarzowych: b) Zamawiający wymaga, aby maksymalny termin, pod rygorem odrzucenia oferty, wynosił 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia przesłania zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. c) Minimalny punktowany termin dostawy częściowej to 7 dni kalendarzowych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy częściowej krótszy niż 7 dni to do obliczenia ilości punktów Zamawiający podstawi do powyższego wzoru w miejscu To liczbę 7. 8. Długość okresu gwarancji jakości - część 42-63: a) Zaoferowany termin gwarancji nie może być, pod rygorem odrzucenia oferty, krótszy niż: - 12 miesięcy w części 46, 47, 48, 53, 54, 55, 59, - 24 miesiące w części 42, 43, 44, 45, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 60, 61, 62, 63. b) Maksymalny punktowany termin gwarancji jakości wynosi 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji wynoszący więcej niż 36 miesięcy to do obliczenia ilości punktów Zamawiający podstawi do powyższego wzoru w miejscu Go liczbę 36. c) Termin gwarancji należy określić w miesiącach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 64 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. W zakresie części 1 - 41 – wypełniony i podpisany wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 - 41 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. W zakresie części 42 - 63 wypełniony i podpisany formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia sporządzony w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 42 – 63 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie 6. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach