Przetargi.pl
Dostawa piasku do piaskownic na terenach zewnętrznych należących do Gminy Wrocław znak postępowania: WM/SZP/PN/20/2014/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wm.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa piasku do piaskownic na terenach zewnętrznych należących do Gminy Wrocław znak postępowania: WM/SZP/PN/20/2014/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą piasku do piaskownic położonych na terenach zewnętrznych należących do Gminy Wrocław w rejonach C, D, E, J, K, L, M, N, zwana dalej także dostawą piasku. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawierające lokalizacje piaskownic, na których będzie realizowany przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności do:1)wybrania zużytego piasku z piaskownic i oczyszczania piaskownic z nieczystości;2)wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, zgodnie z przepisami prawa;3)wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, w szczególności dokonanie oprysku środkami dezynfekującymi wszystkich ścian piaskownicy; 4)dostarczenie i nasypanie nowego piasku (kopanego 0÷2 mm posiadającego Świadectwo Okręgowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na placach zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem;5)uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach.5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wymianę piasku do piaskownic w ilości 753,08 m3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dwukrotnie wymieni piasek w piaskownicach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy w terminach i na warunkach określonych w umowie. 6. Ilość dostarczonego piasku wskazana w ust. 4 umowy stanowi maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo na mocy jednostronnego oświadczenia woli, bez konieczności uzyskiwania zgody Wykonawcy do zmniejszenia podanej w par. 1 ust. 4 umowy ilości m3 dostarczonego piasku i wprowadzenia zmian w wykazie, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, przy czym zmiany te polegać mogą na: zmianie lokalizacji piaskownic lub wykreśleniu pozycji, zastąpieniu pozycji wykazu poprzez wskazanie innego adresu piaskownicy nie ujętego pierwotnie w wykazie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze, a zwłaszcza utracone korzyści. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zwiększania ilości m3 piasku podanych w par. 1 ust. 4 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do dalszej realizacji przedmiotu zamówienia według wskazań Zamawiającego, który przekaże Wykonawcy lokalizacje piaskownic w których przedmiot zamówienia ma być realizowany lub które zostały wyłączone z realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, warunkami otoczenia, warunkami środowiskowymi i w związku z tym oświadcza, że wykonanie przedmiotu zamówienia możliwe jest do wykonania. 8.Wymiana piasku będzie wykonywana na terenie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby zapewnić bezpieczeństwo przebywającym w miejscu wymiany piasku dzieciom i opiekunom. Wykonawca zobowiązany jest nie pozostawiać bez dozoru narządzi potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia a po jej wykonaniu niezwłocznie usunąć je z miejsca przeznaczonego do zabawy dla dzieci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych, 00/100).2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania i-lub nazwę postępowania. 4.Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp tj. gdy Wykonawca:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione.7.Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wm.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach