Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-304 Gdynia, ul. Śląska 53/406
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6217925 , fax. 058 6200049
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni
ul. Śląska 53/406 53/406
81-304 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6217925, fax. 058 6200049
REGON: 19192078400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oirm.gdynia.pl, http://oirm.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA PALIWA ŻEGLUGOWEGO LEKKIEGO W ILOŚCI 75 TON DLA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH OIRM W GDYNI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa żeglugowego lekkiego MGO w ilości 75 ton dla jednostek pływających OIRM w Gdyni, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym część II SIWZ. 2. Paliwo żeglugowe musi spełniać wymogi kategorii ISO -F-DMA wg normy ISO 8217:2005 (E), 3. Sposób dostawy paliwa: bunkierka lub z autocysterny. Szczegółowy opis ww. dostawy, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Miejsce dostaw: jednostki pływające OIRM w Gdyni, przycumowane do nabrzeży w portach: Władysławowo, Frombork, Kąty Rybackie. Wykaz jednostek z określeniem miejsca cumowania (portu) stanowi część III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p. oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., określone w SIWZ dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnik c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). Stosownie do treści § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w zakresie objętym zamówieniem (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia właściwa koncesję może złożyć jeden z Wykonawców), e) celu spełniania warunków sytuacji ekonomiczno-finansowej, Wykonawca powinien przedstawić polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oirm.gdynia.pl, http://bip.oirm.gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla ZGK Sp. z o.o. w Ustce
Dodano: 2016-07-18 - Sprzedaż paliwa do pojazdów służbowych w sieci podmiotów działających w systemie sprzedaży za pomocą paliwowych kart płatniczych
Dodano: 2016-07-06 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/59/16.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika umiejscowionego na terenie ZGK w Dębnicy Kaszubskiej - przeznaczonego dla pojazdów Zakładu
Dodano: 2016-06-27 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/44/16.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2016
Dodano: 2016-04-04