Przetargi.pl
Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów i sprzętu będącego na stanie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym dla pojazdów i sprzętu będącego na stanie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym do pojazdów i sprzętu będącego na stanie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, w ilościach: a) Benzyna bezołowiowa PB 95 22 400 litrów b) Olej napędowy ON 201 600 litrów 2. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. od dnia jej podpisania z Wykonawcą do dnia 31.12.2016 r. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na zasadzie bezpośredniego tankowania do zbiorników pojazdów i kanistrów na stacjach paliw. 6. Wykonawca zapewni dla całości sprzętu Zamawiającego i jego obsługi bezpłatne elektroniczne karty umożliwiające tankowanie zgodnie z przedstawioną przez Zamawiającego listą (karta kierowcy + karta sprzętu), lub zaproponuje inny sposób rozliczenia transakcji zakupów bezgotówkowych. 7. W razie utraty karty Wykonawca zapewni jej blokadę po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktu sprzedaży i wyda bezpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w terminie 7 dni licząc od dnia zgłoszenia. 8. Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych miasta Suwałk minimum 1 stację paliw działającą w systemie całodobowym (czynną również w święta). 9. Zamawiający będzie mógł korzystać z całej sieci stacji paliw, jeżeli Wykonawca posiada więcej niż jedną stację. 10. Rozliczenie zawartych transakcji fakturami VAT odbywać się będzie na koniec miesiąca (dopuszczalne rozliczenie dwa razy w miesiącu), z terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 11. Do każdej zbiorczej, prawidłowo wystawionej faktury VAT Wykonawca załączy szczegółowe zestawienie tankowań poszczególnych pojazdów, zawierające w szczególności: - numer rejestracyjny pojazdu - stan licznika przy tankowaniu - datę oraz miejsce tankowania - rodzaj zatankowanego paliwa - ilość zakupionego paliwa - cenę netto i brutto zatankowanego paliwa w dniu tankowania uwzględniającą rabat. 12. Dostarczone przez Wykonawcę paliwa musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych; - Norm PN-EN 228 - Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań - Norm PE-EN 590 Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań 13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami. 14. Wykonawca w okresie zimowym zapewni olej napędowy dostosowany do warunków zimowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 07.08.2015 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość najbliższej stacji paliw od siedziby Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach