Przetargi.pl
Dostawa paliwa płynnego do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego będącego w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg

Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 48
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4742126 , fax. 086 4742126
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 48 48
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 4742126, fax. 086 4742126
    REGON: 45067259600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa płynnego do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego będącego w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa płynnego do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego będącego w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie przez okres 3 lat, w ilości ok.: ON - 34 000 litrów, Etylina bezołowiowa 95 - 3 500 litrów rocznie. Podana ilość paliwa jest maksymalna i w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (wynikających z sytuacji niezależnych od niego). Dostarczany olej napędowy winien spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w PN-EN 590:2005, dla benzyny bezołowiowej określone w PN-EN 228:2005 i przepisach Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 ze zm.) lub w równoważnych normach, obowiązujących aktualnie. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowym tzw. ON zimowy. Dostawy odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów na podstawie kart drogowych, mikroprocesowych kart paliwowych, dowodów rejestracyjnych pojazdów, lub za pośrednictwem bezgotówkowych kart paliwowych. Wykonawca powinien zagwarantować ciągłość dostaw oraz odpowiednią jakość ON i etyliny bezołowiowej zgodną z aktualnie obowiązującymi normami. Wykonawca musi posiadać punkt dystrybucji na terenie miasta Kolno, woj. podlaskie. Wykonawca zapewni rozliczanie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji (data zakupu, ilość, cena 1 litra paliwa oraz jego rodzaju i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). Dla Wykonawcy, który stosuje używanie mikroprocesowych kart paliwowych na swoich stacjach paliw warunkiem wystawienia faktury jest zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez kierowców Zamawiającego. Zbiorcze zestawienie transakcji stanowiące załącznik do faktury zawierać będzie m.in.: datę pobrania paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową brutto z dystrybutora w dniu tankowania, numer karty paliwowej, należny rabat cenowy. Rozliczenie będzie następowało na koniec miesiąca lub dwa razy w miesiącu, tzn. okres rozliczeniowy od 1-go do 15-go oraz od 16-go do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, wystawiania i wysyłania faktur po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający dopuszcza dodatkowo rozliczenie zakupu paliw na podstawie faktur elektronicznych, tzw. e-faktura i przesłaniu drogą elektroniczną e-mail pod adres Zamawiającego: pzd@powiatkolno.pl. Termin zapłaty za fakturę uważa się 14 dnia od dnia otrzymania faktury na skrzynkę pocztową Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tzn. od 700 do 1500: a) jeżeli faktura wpłynie po godz. 1500 - termin liczy się od dnia następnego b) jeżeli faktura wpłynie w sobotę lub w niedzielę - termin ten liczy się od poniedziałku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały rabat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.kolno.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach