Przetargi.pl
Dostawa paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Jana Pawła II 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3131541 , fax. 034 3131541
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
    ul. Jana Pawła II 11 11
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3131541, fax. 034 3131541
    REGON: 15140458800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa na terenie miasta Myszkowa do samochodów służbowych i sprzętu silnikowego użytkowanego przez Komendę Powiatową PSP w Myszkowie. 2.Zamówienie obejmuje zakup następującego paliwa silnikowego: -benzyna bezołowiowa 95 - 2 500 litrów,CPV - 09132100-4-olej napędowy- 13 000 litrów,CPV - 09134100-8. Powyższe ilości paliw wynikają z art. 34, dotyczącego ustalenia wartości zamówienia, faktyczna ilość zakupów w 2010r. może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb. 3.Zakupy ww paliw dokonywane będą na terenie stacji paliw przez wskazanych pracowników z KP PSP Myszków. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od daty sprzedaży. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu oraz wpis (na magazyn) dla paliw pobranych do sprzętu silnikowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki dostępne w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 b)oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), Załącznik Nr 1, c)parafowany (każda strona) wzór umowy, Załącznik Nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.myszkow.katowice.kwpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach