Przetargi.pl
Zakup odczynników i materiałów zużywalnych do analizatorów: biochemicznego i immunochemicznego Laboratorium Analityki Medycznej Szpitala Chorób Wewnętrznych - Hutniczy w Częstochowie przy Al. Pokoju 44

Szpital Chorób Wewnętrznych - "Hutniczy" ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3630262 , fax. 034 3230288
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Wewnętrznych - "Hutniczy"
    Al. Niepodległości 32 32
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3630262, fax. 034 3230288
    REGON: 00063343200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup odczynników i materiałów zużywalnych do analizatorów: biochemicznego i immunochemicznego Laboratorium Analityki Medycznej Szpitala Chorób Wewnętrznych - Hutniczy w Częstochowie przy Al. Pokoju 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa odczynników, akcesoriów i materiałów zużywalnych do analizatorów miniVidas i Konelab 20 ISE; 2) dostawa odczynników, akcesoriów i materiałów zużywalnych do koagulometru K3002 Optic; 3) dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego w surowicy na aparacie Sas MX firmy Helena. Określenie przedmiotu: 1. Wykonawca zapewni autoryzowaną przez producenta obsługę gwarancyjną materiałów zużywalnych do analizatorów w okresie min. 24 miesiące. 2) Wykonawca dołączy do oferty autoryzowane przez producenta aplikacje, karty charakterystyk zgodne z obowiązującymi przepisami, metodyki w języku polskim oraz stosowne certyfikaty dopuszczające do obrotu (w formie pisemnej lub na płytach CD). 3. Minimalny termin płatności: 60 dni. 4. Koszt pierwszego zamówienia rozłożony będzie na 2 nieoprocentowane raty z terminem płatności kolejno: 60 i 90 dni. 5. Termin dostawy odczynników do 3 dni roboczych. 6. Stałość cen w okresie trwania umowy. 7. Zaoferowane odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004r. z późniejszymi zmianami). 8. Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do analizatorów odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WZMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 Ustawy PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1 PZP. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22, ust. 1 Ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w następujący sposób: a. Zamawiający na postawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, b. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za -spełniony-, c. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za -niespełniony-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy PZP. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt.9 Ustawy PZP. 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22, ust. 1 Ustawy PZP. 6. Wykaz dokonanych dostaw w przedmiotowym zakresie. 7. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga. 9. Zapewnienie autoryzowanej przez producenta obsługi gwarancyjnej materiałów zużywalnych do analizatorów w okresie min. 24 miesiące. 10. Autoryzowane przez producenta aplikacje, karty charakterystyk zgodne z obowiązującymi przepisami, metodyki w języku polskim oraz stosowne certyfikaty dopuszczające do obrotu (w formie pisemnej lub na płytach CD). 11. Potwierdzenie, że zaoferowane odczynniki są dopuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004r. z późniejszymi zmianami). 12. Oświadczenie potwierdzające termin dostawy odczynników do 3 dni roboczych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/scwczestochowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach