Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Młyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424001 , fax. 059 8426092
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424001, fax. 059 8426092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku poprzez tankowanie pojazdów w systemie bezgotówkowym na podstawie kart elektronicznych z odroczonym terminem płatności. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - dostawa paliw płynnych dla pojazdów jednostek Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, Zadanie 2 - dostawa paliw płynnych dla pojazdów Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 3 w Ustce przy ul. Darłowskiej 1a 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2: 1) miejscem dostawy paliw (tankowania) będą punkty dystrybucji paliw (stacje) wskazane przez Wykonawcę; 2) dostawa paliwa odbywać się będzie: a) bezpośrednio do zbiornika pojazdu poprzez tankowanie na podstawie elektronicznej karty wystawionej na dany środek transportu, b) do zbiorników zewnętrznych Zamawiającego na podstawie karty elektronicznej na okaziciela lub imiennej okazanej przez osobę dokonującą zakupu; 3) określone ilości paliw w ramach każdego z zadań są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej zapotrzebowania na paliwa stanowiące przedmiot zamówienia w okresie 12 miesięcy. Nie mogą one stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego w trakcie trwania umowy; 4) Wykonawca zapewni paliwa silnikowe - benzynę bezołowiową Pb95 oraz olej napędowy ON, spełniające kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2008 Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz norm: PN-EN 228:2009, PN-EN 590+A1:2011; 5) cena jednostkowa paliw będzie równa cenie obowiązującej w danym punkcie dystrybucji paliw w dniu tankowania i pomniejszona o zaoferowany przez Wykonawcę stały % upust; 6) Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych: a) wystawionych na każdy wskazany środek transportu będący w dyspozycji Zamawiającego: -- ilość pojazdów w ramach zadania 1 - 13 pojazdów, -- ilość pojazdów w ramach zadania 2 - 4 pojazdy; b) wystawionych na okaziciela: -- zadanie 1 - 1 kartę, -- zadanie 2 - 1 kartę; c) wystawionych imiennie - 1 karta (zadanie 1); 7) karty elektroniczne wystawione imiennie lub na okaziciela winny obejmować możliwość zakupu zarówno ON jak i Pb95. 8) Zamawiający wymaga możliwości bezgotówkowego tankowania we wszystkich wymaganych w pkt. 5.1.3. SIWZ (III.3.2) ogłoszenia) punktach dystrybucji paliw; 9) po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego do zaopatrywania w paliwo za pomocą kart elektronicznych (bezgotówkowych); aktualizacja wykazu nie wymaga sporządzania aneksu do umowy; 10) Wykonawca zobowiązany jest do wydania i aktywowania kart elektronicznych, umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie bez żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu w terminie 7 dni od dnia przekazania wykazu o którym mowa w pkt. 9); 11) w przypadku zagubienia bądź zniszczenia karty przez Zamawiającego, a także w przypadku zmiany pojazdów bądź osób uprawnionych, Wykonawca wyda i aktywuje nową kartę elektroniczną za dodatkową odpłatnością, zgodną z obowiązującym u niego cennikiem, w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku; 12) Wykonawca zapewnia natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia przez Zamawiającego w sieci stacji paliw Wykonawcy lub na numer telefonu Wykonawcy; 13) każda transakcja na stacji musi zostać potwierdzona wydrukiem z terminala (dowodem wydania), którego jeden egzemplarz otrzyma przedstawiciel Zamawiającego dokonujący transakcji; 14) w przypadku wystąpienia awarii karty lub terminala podczas tankowania na stacji, Wykonawca zapewni możliwość dokonania bezgotówkowego zakupu na podstawie dowodu zastępczego wystawionego w zamian za wydruk z terminala (dowód wydania); 15) do wystawionej faktury Wykonawca załączy zestawienie o dokonanych transakcjach, zawierające minimum następujące informacje: datę dokonania transakcji, ilość i wartość zakupionego paliwa, numer rejestracyjny samochodu, numer karty rozliczeniowej, stację paliw, na której przeprowadzono transakcję, stan licznika kilometrów pojazdu. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA: Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stały procentowy upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach