Przetargi.pl
Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego

Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Marklowicka 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4555193 , fax. 032 4554954
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim
    ul. Marklowicka 21 21
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4555193, fax. 032 4554954
    REGON: 24102499100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw dla jednostek transportowo - sprzętowych Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla jednostek transportowo-sprzętowych Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw wg następującego asortymentu oraz w ilości nie większej niż określona poniżej: - olej napędowy w ilości 4.500 litrów - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 6.000 litrów - gazu LPG w ilości 1.600 litrów Pobór paliwa przez pojazdy Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy czynnych całodobowo, które znajdują się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego ul.Marklowicka 21, Wodzisław Śląski. Do paliw stosuje się wymagania jakościowe określone w polskich normach. Wyłoniony w przetargu Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa całodobowo z uwagi na prowadzoną Akcję Zima oraz możliwość tankowania paliwa do kanistrów dla urządzeń o małych pojemnościach np. piły spalinowe. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, wg obowiązujących norm zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. (Dz.U. nr 216 poz.1825), przy czym Zamawiający będzie miał prawo wglądu w orzeczenie jakości paliwa, a w uzasadnionych przypadkach będzie miał prawo żądać od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badań laboratoryjnych. Wyłoniony w przetargu Wykonawca umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej. Zakupy paliw dokonywane będą w bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą kart elektronicznych wystawionych dla jednostek transportowo - sprzętowych. Wykonawca obowiązany jest do bezpłatnego wydania i dostarczenia Zamawiającemu elektronicznych kart pozwalających na zakup paliw do samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego bez naliczania dodatkowych opłat z tytułu prowadzenia sprzedaży za pomocą tych kart zapewni pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji. Zakupy paliw dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych dla każdej jednostki transportowo - sprzętowej. Wykonawca przekaże karty bezgotówkowego tankowania bezpłatnie w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. Karty dla nowych jednostek transportowo - sprzętowych mają być wydawane bezpłatnie w terminie do 10 dni od zgłoszenia telefonicznego bądź faksowego Zamawiającego o takiej potrzebie. W razie utraty karty Wykonawca wyda bezpłatnie karty dodatkowe lub zamienne w terminie do 10 dni od zgłoszenia telefonicznego bądź faksowego przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie zapewni blokadę karty po zgłoszeniu telefonicznym bądź faksowym przez Zamawiającego jej utraty. Zamawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszych ilości paliw niż wyżej podane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zgodnie z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia oraz posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami 2. posiadają określoną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadają stację czynną całodobowo w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego ul.Marklowicka 21 Wodzisław Śl., liczoną najkrótszą drogą publiczną 3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanawiać i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie 7 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu: a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym załącznik nr 2 a lub 2 b b. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ c. oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej również umowa spółki cywilnej e. koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, jeżeli wykonawca ma obowiązek posiadania koncesji lub oświadczenie o braku takiego obowiązku f. oświadczenie w sprawie odległości zgodnie z treścią załącznika nr 4. Dokument określony w punkcie a) Wykonawca ma obowiązek złożyć w oryginale, natomiast w pozostałych punktach w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę,osoby. Sposób oceny spełniania wymaganych dokumentów: - Ocena spełniania w/w warunków będzie się odbywała metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Wykonawcy, nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wodzislaw-slaski.bip.info.pl/index.php?idmp=133&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach