Gmina Pilchowice ogłasza przetarg
- Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2356521 , fax. 032 2356938
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
ul. Damrota 6 6
44-145 Pilchowice, woj. śląskie
tel. 032 2356521, fax. 032 2356938
REGON: 00068785300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku zaplecza sportowego w Żernicy przy ul. Gorniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Remont budynku zaplecza sportowego w Żernicy przy ulicy Górniczej I. Zakres robót - roboty rozbiórkowe - Skucie płytek ściennych - 68,68 m2 - Rozbiórka ścian - 5,96 m3 - Rozbiórka boazerii ścian i sufitów - 99,13 m2 - inne drobne roboty rozbiórkowe II. Stolarka okienna i drzwiowa - Wymiana okien - 13,76 m2 - Wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - 21 szt - Wymiana stolarki drzwiowej z przebudową nadproży - 19,80 m2 III. Podłoża i posadzki - Podkłady betonowe - 5,7 m3 - Izolacje cieplne i przeciw wilgoci - 114,12 m2 - Warstwy wyrównawcze pod posadzki - 114,12 m2 - Posadzki z płytek podłogowych - 114,12 m2 IV. Elewacje - Docieplenie styropianem grub. 10 cm - 171,20 m2 - Tynk akrylowy kolor pastelowy - 171,20 m2 - Ocieplanie cokołu styropianu grub. 5 cm - 20,80 m2 - Tynk z mieszanki żywiczno - mineralnej cokołu - 20,80 m2 V. Malowanie, kafelkowanie ścian - Gładź gipsowa 2 warstwowa - sufity - 114,12 m2 - Gładź gipsowa 2 warstwowa - ściany - 99,59 m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 114,12 m2 - Malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 99,59 m2 - Malowanie ścian farbami olejną - lamperie - 248,98 m2 - Kafelkowanie ścian - 89,52 m2 VI. Dach - wymiana pokrycia - Zerwanie starej papy 3 warstwy - 137,50 m2 - Pokrycie papą termozgrzewalną 2 warstwy - 137,50 m2 - Rozbiórka obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 28,78 m2 - Wykonanie obróbek blacharskich - 28,78 m2 - Wymiana rynien na PVC ? 12,5 cm - 12,30 m - Wymiana rur spustowych na PVC ? 10,0 cm - 6,50 m - Otynkowanie kominów i wykonanie nakryw - 8,96 m2 VII. Instalacje wodno - kanalizacyjne - Wymiana rur wodociągowych na rurociągi z tworzyw sztucznych ? 20 mm wody zimnej - 44,60 m - Wymiana rur kanalizacyjnych PVC ? 160 8,00 m - ? 110 9,50 m - Demontaż i montaż ustępu - spłuczka kompakt - 2 szt - Wymiana umywalek pojedynczych - 3 szt - Wymiana natrysków - 8 szt - Wymiana bojlerów 200 l do ciepłej wody - 3 szt - Wymiana baterii umywalkowych -3 szt VIII. Wyburzenie sanitariatów na zewnątrz budynku - rozbiórka ścian drewnianych - 18,23 m2 - rozbiórka elementów betonowych - 1,86 m3 XI. Schody zewnętrzne oraz chodnik Schody zewnętrzne wykop - 3,49 m2 - fundamenty - 2,24 m3 - podkłady betonowe - 1,96 m3 - posadzka z płytek - 6,80 m2 Chodnik - zdjęcie humusu 15 cm -28,50 m2 - korytowanie -28,50 m2 - obrzeża betonowe 8x30 -41,00mb - podbudowa z żużla wielkopiecowego -28,50 m2 - ułożenie kostki brukowej betonowej 8 cm szara -28,50 m2 X. Instalacje elektryczne - całkowita wymiana - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swym rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia. - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, upływem terminu składania ofert - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót -dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, -uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilchowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku gospodarczego w celu adaptacji pomieszczeń na działalność Domu Kultury w Lipniku oraz dobudowa łącznika komunikacyjnego, ul. Podgórna 29 w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-04-14 - Modernizacja elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 72 w Katowicach przy ul. Bielskiej 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Dodano: 2015-10-02 - Modernizacja elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 72 w Katowicach przy ul. Bielskiej 1.
Dodano: 2015-09-03 - Modernizacja elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 72 w Katowicach przy ul. Bielskiej 1
Dodano: 2015-07-29 - Remont budynków gospodarczych w rejonie ul. Kokota 121-137 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2014-07-21 - Roboty budowlane w Zakładzie CZOK
Dodano: 2014-06-25 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Tworogu.
Dodano: 2014-06-05 - Modernizacja elewacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 w Katowicach przy ul. Szkolnej 5
Dodano: 2013-07-29 - Wykonanie remontu mieszkań wraz z uszczelnieniem przewodów kominowych w budynkach przy ul. Bujoczka 22, 24 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2012-06-01 - Modernizacja elewacji w Miejskim Przedszkolu nr 72 w Katowicach przy ul. Bielskiej 1
Dodano: 2012-05-17