Przetargi.pl
Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek

Urząd Gminy Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180664 , fax. 085 7180684
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180664, fax. 085 7180684
    REGON: 00053948900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostawę: a)benzyny 95 bezołowiowej w ilości 1500 litrów; b)oleju napędowego w ilości 25 000 litrów; 2.Wymagania dotyczące paliw: a)parametry benzyny 95 bezołowiowej do silników z zapłonem iskrowym winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN - EN ISO 4259:2002 oraz PN-EN 228:2002; b)parametry oleju napędowego do silników Diesla: - winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002; - w okresie zimowym, obowiązującym od dnia 1 października do 30 kwietnia, olej powinien być klasy 2, czyli temperatura zablokowania zimnego filtru musi wynosić - 32 °C; c)zarówno benzyna 95 bezołowiowa jak i olej napędowy winny spełniać wymagania jakościowe określone w Dyrektywie Unijnej 2003/17/WE (Dz. Urz. WE L076 z 22.03.2003r.) 3.Obowiązki Wykonawcy: a)Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania niezmiennej kwoty narzutu składającego się na cenę paliw przez okres trwania umowy; zasady obliczenia narzutu podane zostały w formularzu cenowym [Załącznik nr 2 do SIWZ]; b)ceny jednostkowe paliw, przedstawione przez Wykonawcę w ofercie będą mogły ulec zmianie wyłącznie w przypadku wzrostu cen u ich Producenta; c)Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania na żądanie Zamawiającego faktu zmiany cen paliwa poprzez przedstawienie faktury/decyzji cenowej z nową ceną zakupu paliwa u Producenta; d)rozliczenia i płatności będą dokonywane w cyklu podanym przez Wykonawcę (min. 10-dniowym) na podstawie ilości rzeczywiście zakupionego paliwa i cen jednostkowych obowiązujących w dniu dokonywania każdego z zakupów paliwa; e)termin płatności każdej faktury nie może być krótszy niż 14 dni; f)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia asygnaty rozchodowej zawierającej następujące dane: datę pobrania towaru, jego nazwę, ilość, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej towar, podpis kierowcy; g)do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy odpowiednią asygnatę rozchodową potwierdzającą ilość i cenę rzeczywiście zakupionego paliwa za okres, na który wystawiono fakturę; h)faktura powinna zawierać przynajmniej tyle pozycji, ile było zmian cen paliwa w okresie, na który została wystawiona; i)faktury Wykonawca będzie wystawiał dla: Urzędu Gminy Gródek, w zakresie dostaw paliw na rzecz następujących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu UG: 1)ŻUK, nr rej. BIP 9465; 2)AUTOSAN, nr rej. BIF 7323; 3)AUTOSAN, nr rej. BIP 6751; 4)IVECO, nr rej. BIA AA 16 5)FORD TRANSIT, nr rej. BIA 99 PC; 6)JELCZ 004 - OSP Gródek, nr rej. BTR 7765; 7)STAR 266 - OSP Gródek, nr rej. BIP 6775; 8)STAR 244 - OSP Załuki, nr rej. BIA 21 MM; 9)STAR 200 - OSP Podozierany, nr rej. BIF 7532 10)JELCZ 004 - OSP Bobrowniki, nr rej. BIA 21 UJ 11)POLONEZ - OSP Gródek, nr rej. BIA 4P88 12)pilarki i kosiarki spalinowe j)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, w godz. 6.00-22.00; k)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym dystrybutorem każdego z zamawianych paliw (benzyna bezołowiowa 95 oraz olej napędowy) zlokalizowanym na terenie gminy Gródek w odległości nie większej niż 5 km od miejscowości Gródek. Podane ilości dostaw przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianych dostaw mogą być mniejsze lub większe. Dopuszcza się zmianę ilości oraz marek pojazdów objętych dostawą paliw wynikającą z prowadzonej przez Gminę Gródek działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p.: 1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.2posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) - nie dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości 500 000 EURO. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż, w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt.5); 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu przekracza równowartość kwoty 500 000 EURO. 1.4wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (oświadczenie o wykazie punktów z dystrybutorami paliw zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt. 11); 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca a siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z nich składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2) i 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach