Przetargi.pl
Dostawa oraz zakup paliw

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Darłowska 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8144811 , fax. 059 8144277
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Darłowska 29 29
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8144811, fax. 059 8144277
    REGON: 77094893200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz zakup paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oraz zakup paliw dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ustce okresie 24-miesięcy od dnia podpisania umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących paliwa płynnych: olej napędowy (kod CPV: 09.13.41.00-8) w ilości 140 000 litrów, Podane ilości są jedynie wielkościami szacunkowymi określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej zapotrzebowania na paliwa stanowiące przedmiot zamówienia w okresie 24 miesięcy. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotowych paliw w ilości nie mniejszej niż 80% podanej wielkości, z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli w terminie trwania umowy nie zostanie wyczerpany wskazany procent zamówienia, to strony zawrą aneks do umowy przedłużający umowę o kolejne 12 miesięcy, a jeżeli wskazany procent umowy nie zostanie zrealizowany w terminie dodatkowym umowa wygasa bez prawa żądania przez wykonawcę z tego tytułu żadnych roszczeń w tym odszkodowania i utraconych korzyści. Szczegółowe warunki dostaw:zamawiający wymaga, aby olej napędowy dostarczany był sukcesywnie partiami, przynajmniej raz w miesiącu do siedziby Zamawiającego w Ustce przy ul. Darłowskiej 29 (stacja przenośna) w ilości ok. 10000 litrów w lipcu i sierpniu, a w pozostałe miesiące po ok. 5000 litrów; Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości partii paliwa określonej powyżej, bez podania przyczyny, z tym iż całkowita zmiana ilości paliwa nie może być większa niż wskazana w pkt. 2.2 SIWZ, dostawy oleju do siedziby Zamawiającego będą realizowane na koszt Wykonawcy, dlatego też ofertując cenę jednostkową dostarczanego paliwa Wykonawca winien wliczyć koszty dostawy, zamówienie będzie składane faksem lub e-mailem nie później, niż do godziny 900 dnia poprzedzającego dostawę, dostawy winny być realizowane nie później niż do godz. 14,00 dnia następnego po złożeniu zamówienia, wraz z dostawą oleju Wykonawca dostarczał będzie aktualne świadectwo jakości potwierdzające parametry jakościowe dostarczanego paliwa lub kopię świadectwa dotyczącą dostarczanej partii paliwa; ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii z parametrami fizykochemicznymi zawartymi w warunkach technicznych wykazanych w przedstawionej ofercie będzie uznane za dostarczone niezgodnie z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji do każdej dostawy Wykonawca dołączy dowód wydania, który określał będzie: pochodzenie oleju napędowego, objętość w litrach w temperaturze nalewu, gęstość paliwa i masę w kg w temperaturze nalewu, objętość w litrach w temperaturze +15? C, gęstość paliwa i masę w kg w temperaturze +15? C. do każdej dostawy paliwa należy załączyć świadectwo legalizacji węzła do autocysterny, w przypadku awarii systemu magazynowo-wydawczego Zamawiającego, Wykonawca winien nieodpłatnie dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 8 godzin od zgłoszenia awarii, zbiornik na olej napędowy o pojemności min. 5 000 litrów na czas usunięcia awarii, nie dłuższy jednak niż 30 dni; olej napędowy w okresie od 15 listopada do końca lutego musi posiadać temperaturę zblokowania zimnego filtru (CFPP) - 20? C; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach