Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w sezonie 2009/2010

Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-011 Bratoszewice, ul. Nowości 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 719 89 28 , fax. 042 719 89 13
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach
    ul. Nowości 32 32
    95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie
    tel. 042 719 89 28, fax. 042 719 89 13
    REGON: 00434935000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do kotłowni Oddziału Zamawiającego w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Kościerzynie. Przewidywane ilości dostaw dla poszczególnych Oddziałów: -O/Piotrków Trybunalski, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztelańska 9 - 40.000 l. -O/Kościerzyn, 98-285 Wróblew- 85.000 l. Dostarczony olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż: Gęstość w temperaturze 15o nie wyższa niż - 860 kg/m3 Wartość opałowa - min. 42 MJ/kg, Temperatura zapłonu - min. 55 oC, Zawartość siarki - max. 0,3 %, Lepkość kinematyczna w 20 oC - max. 6 mm2/s. Wykonawca wraz z dostawą przedłoży dokument potwierdzający pochodzenie i jakość dostarczonego oleju opałowego. Dostarczany olej opałowy winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2001. Dostawy wykonywane będą w dniach roboczych (bez sobót) w godzinach 7.00 - 15.00 w ciągu 48 godzin od otrzymania dyspozycji telefonicznej o dostawie od upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony olej opałowy, liczonej od dnia dostarczenia poszczególnych partii towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca jest zobowiązany posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, iż Wykonawca: wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z obowiązującym przepisami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych; oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zgodnie z §2 ust 1 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: jeżeli siedziba Wykonawcy lub jego miejsce zamieszkania znajduje się poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 9.1. składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że: nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 9.2. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostawy łącznie na minimum 125.000 litrów oleju opałowego każda z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do SWIZ Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. Brak w ofercie stosownego pełnomocnictwa i nie dostarczenie go w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie będzie skutkowało jej odrzuceniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodr-bratoszewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach