Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 68,0 m3

Gminne Gimnazjum z Oddz. Integr. im. Roku Jubileuszowego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Św. Jana 33 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 218 99 40 , fax. 0-32 218 99 40
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Gimnazjum z Oddz. Integr. im. Roku Jubileuszowego
    ul. Św. Jana 33 A 33 A
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 0-32 218 99 40, fax. 0-32 218 99 40
    REGON: 27660947700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimbojszowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 68,0 m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę (łącznie z kosztami transportu) oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS produkcji PKN (ORLEN) Płock lub oleju opałowego lekkiego o równoważnych parametrach, nie gorszych jednak od wymagań podanych w pkt. 7. SIWZ w ilości ok. 68,0 m? (w tym: gwarantowana ilość zakupu wynosi 34,0 m? ; wielkość zakupu na prawach opcji wynosi 34,0 m?). Dostawa oleju opałowego loco kotłownia Gminnego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego w Bojszowach przy ul. Św. Jana 33A. Dostawy będą realizowane w częściach - jednorazowo nie mniej niż 10 m?.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie zakwalifikowana jako spełniająca warunki zamówienia, jeżeli Oferent: a)nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),b)złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy jw.c) spełni/zaakceptuje warunki określone niżej:zaoferuje termin płatności do 30 dni od daty dostarczenia każdej partii oleju opałowego i złożenia faktury,zaakceptuje istotne warunki umowy, zaoferuje maksymalny czas realizacji dostawy od złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - 48 godzin (dotyczy dni roboczych).d)posiada:uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,e)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (jednak nie mniej niż w okresie jednego roku) należycie i rzetelnie wykonał co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawy w zakresie będącym przedmiotem umowy na kwotę, co najmniej 20.000,-PLN brutto każda, podając zakres dostaw, ich wartość, okres realizacji i adresy Zamawiających,g) posiada co najmniej jedną autocysternę o pojemności nie mniejszej niż 10 m?,h)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,i)dostarczy wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 15 i 20.1 niniejszej specyfikacji.Tryb badania i oceny ofert:Badania i oceny ofert będzie dokonywała osoba upoważniona przez Dyrektora Gminnego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego w Bojszowach.I etap:badanie ofert w zakresie wymagań formalno - prawnych i kompletności ofert.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 14 SIWZ będzie oceniane według zasady spełnia-nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów (z pkt. 15)SIWZ i sprawdzeniu zawartości złożonej oferty.Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną odrzucone i pozostawione bez dalszego rozpatrywania.II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu.Kryteria oceny ofert: w celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium -przypisując mu odpowiednio wagę procentową:cena oferty brutto - 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy - załącznik nr 1,oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy- prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2, deklaracja przyjęcia wzoru istotnych warunków umowy - załącznik nr 3, wykaz wykonanych dostaw (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 4,wykaz posiadanych pojazdów-autocystern - załącznik nr 5,- inne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 15 niniejszej specyfikacji. Dodatkowo: przedsiębiorcy działający w formie Spółki Cywilnej - winni dołączyć umowę tej Spółki Cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimbojszowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach