Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS do kotłowni znajdujących się w obiektach zarządzanych przez Gminę Kocierzew Południowy, o łącznej ilości 200.000 litrów, w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS do kotłowni znajdujących się w obiektach zarządzanych przez Gminę Kocierzew Południowy, o łącznej ilości 200.000 litrów, w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS produkcji Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. w Płocku, do kotłowni znajdujących się w obiektach zarządzanych przez Gminę Kocierzew Południowy w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r., w łącznej ilości 200.000 litrów. Miejsce realizacji dostaw: Zespół Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym, Szkoła Podstawowa w Gągolinie Południowym, Szkoła Podstawowa w Łaguszewie, Urząd Gminy Kocierzew Południowy. Dostawa oleju opałowego następować będzie w terminach i ilościach określonych przez Zamawiającego. Czas dostawy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego. Dostawca na własny koszt zapewnia transport oraz rozładunek dostarczonego oleju. Dostawca przy każdej dostawie udostępnia aktualne świadectwo jakości oleju opałowego oraz dokument potwierdzający cenę zakupu od producenta. Kod CPV: 23122100-9 - olej opałowy Dostarczony olej opałowy lekki EKOTERM PLUS musi posiadać poniższe parametry techniczne: Wyszczególnienie Wartość Jednostka Gęstość w temperaturze 15?C nie wyższa niż 0,860 g/ml Temperatura zapłonu nie niższa niż 56 ?C Lepkość kinematyczna w temp. 20?C nie większa niż 6,00 mm2/s Skład frakcyjny: - do 250?C destyluje nie więcej niż 65 % (V/V) - do 350?C destyluje nie więcej niż 85 % (V/V) Zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30 % (m/m) Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 % (m/m) Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 mJ/kg Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 ?C Barwa czerwona
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030. Wadium należy przekazać przed upływem terminu składania ofert, tj. do dn. 04.12.2009 r. do godz. 10:00, przy czym terminem wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego jest termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, -oświadczenie oferenta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, -dowód wniesienia wadium, -aktualne świadectwo jakości lekkiego oleju opałowego EKOTERM PLUS wystawione przez producenta PKN ORLEN S.A. -aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, -dokument potwierdzający cenę zakupu netto 1 litra oleju od producenta przez Wykonawcę, która jest wykorzystana do obliczenia współczynnika do oferty, na dzień 01.12.2009 r. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat ich wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, -polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Współczynnik do oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach