Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego lekkiego dla Szkoły Podstawowej w Bolimowie

Szkoła Podstawowa im. H. Dąbrowskiego w Bolimowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-417 Bolimów, ul. Sokołowska 24
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8380310 , fax. 046 8380310
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. H. Dąbrowskiego w Bolimowie
    ul. Sokołowska 24 24
    99-417 Bolimów, woj. łódzkie
    tel. 046 8380310, fax. 046 8380310
    REGON: 00026673200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego lekkiego dla Szkoły Podstawowej w Bolimowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą 55 m3 (w okresie od daty podpisania umowy do 30.04.2010r.) oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom : a)temperatura zapłonu: nie niższa niż 61 0 C, b)zawartość siarki: nie więcej niż 0,2% m/m c)wartość opałowa: nie niższa niż 42,6 MJ/kg d)zawartość wody: nie większa niż 200 mg/kg 2)Warunki dodatkowe: a)dowóz na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy na adres wskazany przez Zamawiającego: Bolimów, ul. Sokołowska 24, 99-417 Bolimów b)faktyczna liczba zrealizowanych dostaw ( ilość oleju) będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a niezrealizowanie ww. ilości nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art.24 ust.1 i 2 Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, a załączonych do oferty złożonej przez Wykonawcę wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w zał. Nr 2 Wykonawca wskazał pkt 2b. 1.2Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ) 1.3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 1.4Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.5Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). 1.6Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. 1.7Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać min. 3 dostawy wykonane w ww. okresie, z których każda wynosiła dla jednego odbiorcy min. 50 m3 oleju opałowego w skali roku (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie . 1.8Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty publikację aktualnych notowań cen oleju opałowego lekkiego w dzienniku Rzeczpospolita lub na stronie internetowej producenta na dzień 17.08.2009 r. 1.9Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000 zł. 1.10Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze wykonania całości przedmiotu zamówienia własnymi siłami lub w przeciwnym wypadku, oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem, które części zamówienia zostaną powierzone - zał. Nr 6. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Części XI: 1)ppkt 1.3 - 1.5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłosci, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.1 dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a)wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia b)pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego c)oferta winna zawierać dokumenty określone w części XI pkt 1 podp. 1.1-1.5 ; 1.7; 1.9-1.10 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Wykluczenie jednego, czy też kilku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, nie stanowi przeszkody do zawarcia umowy z pozostałymi uczestnikami konsorcjum, jeżeli spełniają ono warunki wymienione w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bolimow.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach