Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do szkół i jednostek OSP na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do szkół i jednostek OSP na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego o parametrach technicznych zgodnych z Polskimi Normami do szkół i jednostek OSP na terenie Gminy Sieradz na sezon grzewczy 2014 - 2017 w ilości ok. 243300 litrów. Przewidywane ilości dostaw do poszczególnych obiektów: -SP w Charłupi Małej - ok. 26000 l rocznie, -SP w Dąbrowie Wielkiej - ok. 26000 l rocznie, -SP w Kłocku - ok. 15000 l rocznie, -SP w Rzechcie - ok. 12500 l rocznie, -OSP w Biskupicach - 800 l rocznie, -OSP w Charłupi Małej - 800 l rocznie. 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia określonej w niniejszej specyfikacji przybliżonej ilości dostawy. 3)Dostawy realizowane będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 4)Zapotrzebowanie na ilość oleju składać będzie wskazany przez Zamawiającego pracownik. W zamówieniu określona będzie ilość, miejsce i termin dostawy. Zapotrzebowanie zgłoszone będzie w formie telefonicznej, e-mailem lub faksem co najmniej 24 godziny przed terminem dostawy. 5)Dostawy realizowane będą środkami transportu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość marży doliczonej do hurtowej ceny zakupu wyrażona procentowo
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach