Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do obiektu położonego w Łodzi przy ul. Municypalnej 4.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do obiektu położonego w Łodzi przy ul. Municypalnej 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa 20 000 litrów oleju opałowego do obiektu położonego w Łodzi przy ul. Municypalnej 4. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 9.13.51.0 - olej opałowy 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego w zależności od faktycznego zużycia. 4. Olej opałowy należy dostarczyć do zbiorników zlokalizowanych na terenie obiektu położonego w Łodzi przy ul. przy ul. Municypalnej 4, do którego możliwy jest dojazd transportem samochodowym. 5. Olej opałowy należy dostarczać do wskazanego miejsca w ilości określonej w zamówieniu wystawionym przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 24 godziny licząc od chwili otrzymania zamówienia telefonicznie, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ilość zamawianego oleju nie będzie mniejsza niż 2000 litrów w jednej dostawie. Dostawy należy wykonywać przy użyciu autocystern zaopatrzonych w instalację pomiarową, z ważnym świadectwem legalizacji, którą odmierzany będzie olej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy, bez obciążania Zamawiającego z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 6. Przedmiot zamówienia powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 7. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie na podstawie wskazania licznika przepływomierza z cysterny Wykonawcy. Ilość wskazana na podstawie licznika przepływomierza będzie ilością dostarczoną do Zamawiającego. Dostarczone ilości oleju opałowego będą fakturowane zgodnie z tzw. mierzeniem ilości oleju opałowego w temperaturze referencyjnej 15°C. 8. Należności za wykonanie przedmiotu umowy płatne będą w formie przelewu na rachunek Wykonawcy, wskazany w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu. 9. Należność za dostarczone paliwo WYKONAWCA będzie naliczał i fakturował według cen producenta obowiązujących w dniu dokonania dostawy z uwzględnieniem stałego upustu w czasie trwania umowy. 10. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - gęstość w temperaturze 15?C nie wyższa niż 0,860 g/ml - temperatura zapłonu, nie niższa niż 56?C - lepkość kinematyczna w temperaturze 20?C nie większa niż 6,00 mm2/s - skład frakcyjny: do 250?C destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350?C destyluje nie mniej niż 85%/V/V - zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 %, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg - pozostałość po spalaniu nie większa niż 0,01% - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - temperatura płynięcia nie wyższa niż -20?C, - zawartość znacznika SY 124 - 6,0 ; 9,0 mg/l, - zawartość barwnika S Red 19 > = 6,3 mg/l. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; 5) Do każdej dostarczonej partii oleju opałowego WYKONAWCA załączy atest potwierdzający jakość oleju wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. 12. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 13. ZAMAWIAJĄCY ma prawo pobierania próbek dostarczonego paliwa, celem sprawdzenia jego jakości. 14. Koszty przeprowadzenia ewentualnego badania jakości oleju opałowego ponosić będą strony, w zależności od wyników badania. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach