Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla gminnych jednostek samorządowych

Gmina Szczerców ogłasza przetarg

  • Adres: 97-420 Szczerców, ul. Pułaskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6318059 , fax. 044 6318079
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczerców
    ul. Pułaskiego 8 8
    97-420 Szczerców, woj. łódzkie
    tel. 044 6318059, fax. 044 6318079
    REGON: 00054585700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/szczercow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla gminnych jednostek samorządowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego dla gminnych jednostek samorządowych ; zakres dostawy, obejmuje jednostki: 1)S.P. w Lubcu 2)S.P. w Szczercowie 3)Z.S.P. w Szczercowie 4)Publiczne Gimnazjum w Szczercowie 5)U.G. w Szczercowie 6)S.P. w Chabielicach 7)S.P. w Osinach 8)G.O.P.S w Szczercowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b.posiadają wiedzę i doświadczenie; c.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d.dysponują odpowiednia sytuacją ekonomiczną i finansową. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie (spełnia)-(nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1 Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.1 niniejszej specyfikacji muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2; 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Brak któregokolwiek w)w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie jego oferty za odrzuconą. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W)w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej specyfikacji. 1.3 Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a.pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to również spółek cywilnych. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. b.wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. c.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie d.atestów na olej opałowy najpóźniej do dnia dostarczenia faktury. Brak któregokolwiek z w)w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczercowgw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach