Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, Rafałówka 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 8296820 , fax. 0-43 8296864
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce
    Rafałówka 2 2
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 0-43 8296820, fax. 0-43 8296864
    REGON: 00030075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rafalowka@eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości do 40 000 litrów. Podstawowe dane charakteryzujące przedmiot dostawy: a) olej opałowy lekki według normy PN-C-96024 : 2001 b) wielkość dostawy do 40 000 litrów. Faktyczne dostawy zróżnicowane, w zależności od bieżącego zużycia, w sezonie grzewczym w miesiącach zimowych większe, po sezonie grzewczym mniejsze od średniej. Podana ilość oleju może się zmniejszyć do - 25 %. Miejsce dostawy: SPS ZOZ dla Dzieci w Rafałówce Rafałówka 2, 98-290 Warta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3.Koncesja , zezwolenie lub licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2008 r. Dz. U. nr 188 poz. 1155. Ponadto oferta musi zawierać: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Zaakceptowany formularz umowy - załącznik Nr 3. ( parafowana każda strona formularza) 3. Podpisany i wypełniony załącznik nr 4 4. Świadectwo jakości oferowanego oleju opałowego lekkiego. Wymienione wyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przestawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy / zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rafalowka@eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach