Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego w ilości około 38 500 litrów w 2010 roku

Urząd Gminy Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2176146
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11 11
    18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2176146
    REGON: 00054973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego w ilości około 38 500 litrów w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie ze SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o wykonanie zamówienia publicznego określonego w SIWZ mogą wziąść udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2. Dysponują Stacją Paliw zlokalizowaną w odległości 6 km od Siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11 - wykazać w pkt 9 zał. Nr 1 Wzór oferty 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale III SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. 4.Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeniu z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta - nr załączniku nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 Pzp - na załączniku nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 ms przed upływem terminu składania ofert 3. Wydruk ze strony internetowej cen oleju napędowego u producenta na dzień składania oferty 4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami, podatkami, składkami w Urzędzie Skarbowym, ZUS i gminie, lub oświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach