Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W OKREŚLONYCH MIEJSCOWOŚCIACH

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 216-62-15 , fax. 86 2163063
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
    ul. Szosa Zambrowska 1/19 1/19
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 216-62-15, fax. 86 2163063
    REGON: 45019268900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W OKREŚLONYCH MIEJSCOWOŚCIACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych , Dz. U z 2013 r, poz. 907 z późniejszymi zmianami, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od 207 000 euro - dla dostaw. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 3-ON-2015 Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego poprzez tankowanie pojazdów samochodowych w określonych miejscowościach dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. 2. Opis przedmiotu zamówienia w.g kodu CPV: 09134100-8, olej napędowy; 3. Olej napędowy, zwany dalej ON, będący przedmiotem dostawy winien spełniać wymogi normy PN - EN 590+A1:2011 Paliwa do pojazdów samochodowych - oleje napędowe - wymagania i metody badań oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. 2013 poz. 1058), przy czym wymagania zawarte w Rozporządzeniu są nadrzędne w stosunku do normy PN-EN 590+A1:2011. 4. Dla okresu zimowego trwającego od dnia 16 listopada do końca lutego olej napędowy ON, będący przedmiotem dostawy musi spełniać wymagania jakościowe oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. (Dz. U. 2013.1058r. z późn. zm.) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, ZAŁĄCZNIK Nr 2 , wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym. 4a. Dla okresu letniego i przejściowego trwającego od dnia 1 marca do dnia 15 listopada Zmawiający dopuszcza dostawę oleju napędowego ON, będącego przedmiotem zamówienia spełniającego wymagania jakościowe oleju napędowego STANDARDOWEGO lub o wyższych parametrach jakościowych. 5. Dostawy będą realizowane w formie indywidualnego tankowania z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów Zamawiającego w wybranej w przetargu stacji paliw Wykonawcy, oddalonej nie więcej niż 5 kilometrów od siedziby właściwej dla części zamówienia . a) Zamawiający wymaga by oferowana stacja paliw spełniała wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie) (Dz.U.2014.1853) 6.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części dla siedzib Filii zlokalizowanych w miejscowościach (adresy parkowania ambulansów): część I w 19-200 Grajewo, ul. Wojska Polskiego 74B, część II w 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 2, część III w 18-230 Ciechanowiec, ul. Kuczyńska 57 A. 7. Zamówienie będzie zrealizowane sukcesywnie przez 48 miesięcy od daty ustalonej w umowie, Wielkość dostaw w okresie 48 miesięcy ustalono na : część I w 19-200 Grajewo, 48000 litrów oleju napędowego , część II w 18-200 Wysokie Mazowieckie 64000 litrów oleju napędowego, część III w 18-230 Ciechanowiec 28000 litrów oleju napędowego. 8. Zamawiający określił następujące warunki dla stacji paliw w zakresie realizacji dostaw: 1) przez 7 dni w tygodniu, w niedziele i w święta, 2) przez 16 do 24 godzin na dobę, 3) stacji paliw zlokalizowanych w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego właściwej dla części zamówienia, 4) każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego rabatu (opustu ) podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, 5) bezgotówkowa realizacja dostaw, bez stosowania zabezpieczeń finansowych (np. w postaci przedpłat, gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.). 6) rozliczenie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych dwa razy w miesiącu z dołączonymi dokumentami monitoringu transakcji, 7) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, 8) Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji, 9) Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy, 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, 11) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wyko-nania zamówienia, 13) Wykonawca nie wystawiający magnetycznych kart paliwowych zapewni pełny monitoring każdej transakcji wydając każdorazowo dokument (Wz) z podaną datą i miejscem transakcji , ilością , ceną jednego litra paliwa, wartością zakupionego paliwa, wyszczególnieniem nr. rejestracyjnego tankowanego pojazdu oraz nazwiska kierowcy, a) na podstawie transakcji dokonanych przez Zamawiającego i rejestru prowadzonego przez Wykonawcę, za dany okres zostanie Zamawiającemu przestawiona faktura VAT. Faktura zawiera szczegółowe zestawienie transakcji m.in:, numer rejestracyjny samochodu, rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, cenę jednostkową brutto, cenę jednostkową brutto po upuście, cenę netto i brutto oraz stawkę i kwotę VAT.(art.2, pkt. 1uPzp: cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę) 14) Zamawiający dopuszcza bezgotówkowe tankowanie na podstawie magnetycznych kart paliwowych wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu samochodowego, a) osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN do karty będzie stanowił weryfikację zarówno karty jak i jej użytkownika. b Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dokument Wz. Zawarte będą na nim następujące dane: adres stacji paliw na której odbyła się transakcja, data transakcji, numer karty, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, rodzaj paliwa, ilość oraz wartość zakupów. Zamawiający zobliguje swoich pracowników by każdorazowo podpisywali wydany dokument WZ. c) na podstawie transakcji dokonanych przez Zamawiającego i rejestru prowadzonego przez Wykonawcę, za dany okres zostanie Zamawiającemu przestawiona faktura VAT. Faktura zawiera szczegółowe zestawienie transakcji m.in.: numer karty, numer rejestracyjny samochodu, rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, cenę jednostkową brutto, cenę jednostkową brutto po upuście, wartość netto i brutto oraz stawkę i kwotę VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 2.Oferta Wykonawcy na dostawę oleju napędowego poprzez tankowanie pojazdów samochodowych w określonych miejscowościach dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część I w 19-200 Grajewo, 2 000,00 zł; część II w 18-200, Wysokie Mazowieckie 3 000,00 zł; część III w 18-230 Ciechanowiec 1 000,00 zł. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 25 2490 0005 0000 4530 6948 7425 w Alior Bank . Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 25.05.2015 r. do godz. 14:00 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający uzna późniejszy termin wpłaty wadium w przypadku załączenia do formularza ofertowego Wykonawcy oryginału dowodu wpłaty na konto Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 1 lit. e) należy złożyć w formie oryginału. a) z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska), b) gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ, do której zwrotu Wykonawca traci prawo w przypadku n/w okoliczności: -Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli zostanie przedłużony termin związania ofertą należy przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść wadium ponownie na zasadach określonych w art. 85 ust. 4 uPzp, w celu uzyskania dalszego uczestnictwa w postępowaniu zamówienia publicznego. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Zwrot wadium . 1) zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46, ust.4a uPzp , b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) jeżeli upłynął termin związania ofertą, e) jeżeli Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (w zakładce -zamówienia publiczne uPzp)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach