Gmina Miastkowo ogłasza przetarg
- Adres: 18-413 Miastkowo, ul. Łomżyńska 32
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2174996 , fax. 086 2174823
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastkowo
ul. Łomżyńska 32 32
18-413 Miastkowo, woj. podlaskie
tel. 086 2174996, fax. 086 2174823
REGON: 00053688700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Miastkowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Miastkowo w ilości do 23000 litrów. Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia na podstawie zamówień składanych telefonicznie do miejsca znajdującego się w Miastkowie, ul. Długa 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b posiadają wiedzę i doświadczenie; c dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami - załącznik nr1, b oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, c aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e atest oleju napędowego, 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Dokumenty powinny być dołączone do formularza ofertowego w formie załączników. 4. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena - wielkość upustu w % od ceny brutto na 1 litrze oleju napędowego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowo.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Tykocinie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa paliwa do samochodów służbowych ZP/PN-21/16
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON) dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Łomży Sp. z o. o. od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAKŁADU GOSPODAROWANIA ODPADAMI SP. Z O.O.
Dodano: 2016-05-23 - Hurtowe dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-04-21 - Przetarg nieograniczony na dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 15/ZP/WTiZ/16)
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa oleju napędowego w ilości około 24 000 litrów na potrzeby Zakładu Komunalnego w Krynkach.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa paliwa do autobusów Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Pawła II w Grajewie w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa oleju napędowego do Nadleśnictwa Żednia
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA PALIW na ROK 2016-2018.
Dodano: 2016-02-05