Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Miastkowo

Gmina Miastkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-413 Miastkowo, ul. Łomżyńska 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2174996 , fax. 086 2174823
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastkowo
    ul. Łomżyńska 32 32
    18-413 Miastkowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2174996, fax. 086 2174823
    REGON: 00053688700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Miastkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę oleju napędowego na potrzeby Urzędu Gminy Miastkowo w ilości do 23000 litrów. Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia na podstawie zamówień składanych telefonicznie do miejsca znajdującego się w Miastkowie, ul. Długa 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b posiadają wiedzę i doświadczenie; c dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami - załącznik nr1, b oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, c aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e atest oleju napędowego, 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Dokumenty powinny być dołączone do formularza ofertowego w formie załączników. 4. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena - wielkość upustu w % od ceny brutto na 1 litrze oleju napędowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach